סמארט מתרחבת: תגייס 30 עובדים חדשים

החברה תגייס מדריכים, מנהלי פרויקטים, יועצי הדרכה, מפתחי הדרכה ומטמיעים בתחום ההדרכה ● עליהם להיות בעלי ניסיון בהטמעת והדרכת מערכות גדולות ומורכבות בחברות גלובליות, מימוש של פרויקטים במערכות רגולציה, ERP ומערכות תהליכיות מורכבות

סמארט (Smart) מקבוצת YANA, המתמחה בהדרכה והטמעה של טכנולוגיות, הודיעה, כי תגייס 30 עובדים חדשים, ביניהם מדריכים ומטמיעים. אלה יצטרפו ל-90 העובדים המועסקים בחברה כיום. מהחברה נמסר, כי גיוס זה מתבצע בימים אלה, בהמשך לחתימת הסכמים לביצוע מספר פרויקטים גדולים בארגונים במגזר הציבורי, הפיננסי והשוק הפרטי, והינו תוצאה של התרחבות החברה.

העובדים שאותם מבקשת סמארט לגייס הינם מדריכים, מנהלי פרויקטים, יועצי הדרכה, מפתחי הדרכה ומטמיעים בתחום ההדרכה, בעלי ניסיון בהטמעת והדרכת מערכות גדולות ומורכבות בחברות גלובליות, מימוש של פרויקטים במערכות רגולציה, ERP ומערכות תהליכיות מורכבות.

"אין ספק, כי אנחנו חשים את ההתאוששות של השוק שמביאה להתעוררות מחודשת ומבורכת של תהליכי עבודה", אמרה אורית וינוגרד, סמנכ"ל הטמעת מערכות בסמארט. "ארגונים חשים, בעקבות התאוששות זו, כי על מנת להיערך אל השוק המתחדש, עליהם לבצע שיפורים במערכות המחשוב ולהתייעל בדרכים שונות. כתוצאה מכך, אנחנו נדרשים לפרויקטים מעניינים שנועדו לתמוך בשינויים אלה ולספק עבורם את העצמת המשאב האנושי ליצירת מיומנות מקסימלית בהפעלת המערכות, על מנת לסייע לפרויקטים אלה להצליח".

לדבריה, "אנחנו שואפים לחזק את תהליכי ההדרכה המתקדמים, השונים מאלה ה-'מסורתיים', על מנת להביא לקוחות ללמידה עצמאית, נוחה, פשוטה וקלה. אנחנו מרחיבים היום את שורותינו על מנת להיות מסוגלים לספק מענה הולם לדרישה הולכת וגוברת זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים