מיהם המנמ"רים המהווים מודל לחיקוי לשנת 2018?

הם מובילים מהפכות בארגוניהם, הם מקצועיים, מנוסים ויש הרבה מה ללמוד מהם ● ששת המנמ"רים שיש לכולנו מה ללמוד מהם

שישה מנמ"רים קיבלו את אות המנמ"רים המהווים מודל לחיקוי על פועלם המחשובי בארגון שלהם בשנת 2018. הפרסים חולקו במסגרת טקס CIO of the year, שנערך לצד טקס מצטייני המחשוב. הטקס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') באולם אירועים LAGO בראשון לציון, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.

בראש ועדת השיפוט עמד פרופ' גדי אריאב, מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, והשופטים היו רונן זרצקי, אירנה פורטניק, אודליה לבנון, רביד שמואלי ודן תל ניר.

להלן הזוכים והנימוקים לזכייה.

ירון סברדלוב, מנמ"ר אמדוקס. צילום: יח"צ

ירון סברדלוב, מנמ"ר אמדוקס. צילום: יח"צ

ירון סברדלוב, מנמ"ר אמדוקס

"מוביל מהפכה מחשבתית באפיון הצרכים מול היחידות העסקיות, אינטגרציה של הפתרונות, ניהול ארגוני חדש מבוסס על משאבי מחשוב ייחודיים. מנהל עסקי, מעבר לטכנולוגיה, ששם דגש על תרומה עסקית. כמי שצמח באמדוקס, ניצל את היכרותו המעמיקה עם הארגון לבנות תכנית אסטרטגית לחמש שנים, שכלל גיבוש אסטרטגיה עסקית, ארגונית וטכנולוגית. מתמודד עם בעיות גלובליות ומשתמשים טכנולוגיים. מנהל יחידה עם 1,500 עובדים ומוביל תהליך re-skill מרשים לעובדים ותיקים בפרט, ותשומת לב רבה ומתמשכת לעובדי ה-IT בכלל. נותן שירותי SaaS ליחידות השונות באמדוקס. מטמיע AI לפתרון בעיות. גולות הכותרת: פורטל ארגוני ומעבר ל-SAP, בארגון בן 30 אלף עובדים, עשרות דטה סנטרים ו-250 אתרים, מתוכם 10 מרכזיים. תומך בקבלת החלטות מבוססות מידע בזכות הפתרונות החדשניים".

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו ויו"רות פורום המנמ"רים בשלטון המקומי. צילום: ניב קנטור

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו ויו"רות פורום המנמ"רים בשלטון המקומי. צילום: ניב קנטור

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו

"מתמודדת עם מרחב בעיות גדול ויכולה לו: 80% מהשירותים העירוניים הם דיגיטליים, מקוונים ומקושרים ביניהם. העיר שינתה פניה כתוצאה מטרנספורמציה דיגיטלית מואצת שמאפשרת קיצור תהליכים ושיפור השירות. המהלכים הללו נעשים על ידי יחידה של 400 עובדים ו-90% פיתוח עצמי של מערכות. קידמה שימוש בנתונים ליצירת הכנסות. יזמית מכוונת מאוד אבל משתפת בתהליך נרחב את הציבור. CDO. שילבה את מערכת תל-אופן במערך המחשוב העירוני. הקימה מועדון דיגיטלי עם 208 אלף תושבים, שלומד את מאפייני התושב. הגדילה את מערך המצלמות, ועושה בהן שימוש חדשני לאנליטיקת זבל ברחובות – הישג דיגיטלי ללא תקדים. הקימה ארבע חממות סטארטאפים".

אודי ויינשטיין, מנמ"ר מלאנוקס.צילום: סלי פרג'

אודי וינשטיין, מנמ"ר מלאנוקס

"מעורב עמוקות בפן העסקי של החברה עם כלי סיוע לעסקים. בעל ראייה עסקית חדשנית. נותן פתרונות חדשים מתקדמים לארגון. קיבל אחריות על תהליכים עסקיים שלמים ולא רק על מערכת המידע שלהם. הקים שירות IT משמעותי בחברה ועיצב אותו כ-IT מאפשר, ממקסם, מדיד, מכוון מטרה, יעיל ואפקטיבי –ברמה נדירה, מתוך תקציב בהיקף של 2.5% מהמחזור, עם 130 עובדים, 36 מרכזים. הטביל הטמעת מחשוב ענן, וצמצם מערכות בהתאם. מוביל חשיבה של מה ה-IT עושה לעובד והכניס לשימוש טכנולוגיות מתקדמות".

ליאור אשכנזי, מנמ"ר משרד הדתות. צילום: ניב קנטור

ליאור אשכנזי, מנמ"ר משרד הדתות. צילום: ניב קנטור

ליאור אשכנזי, מנמ"ר המשרד לשירותי דת

"מוביל מהפכה דיגיטלית במשרד ממשלתי, תוך התמודדות בסביבת יישום מורכבת מבחינת התרבות הארגונית. הביא לכך שכל המועצות הדתיות ממוחשבות, כל התהליכים הכספיים ממוחשבים, הוביל שיפורים טכנולוגיים כדי להנגיש מידע לציבור ולמערך המידע הממשלתי. הטמיע מערכות בהיקף כלל ארצי, תוך שימוש בכלי קוד פתוח. מימש את מיפוי בתי העלמין, גם בעזרת רחפנים. בנה וקיים קורס הכרת מערכות מחשוב לרבני ערים. מנמ"ר מצטיין בסביבה קשה".

סיגל לייבוביץ', מנמ"רית משרד הקליטה

"הקימה מרכז מידע חדשני ללקוחות – 400 אלף מממשי זכאות – בארץ ובעולם. הקימה מערכת תכנון ותקצוב שהועברה גם לשימוש משרדים אחרים. ערכה שיתוף פעולה מערכתי עם משרדים באמצעות המחשוב. קידמה מערכות להקלת עומס בהזדקקות להגעה פיסית ללשכה. הובילה מהפכה בשירות, לטובת האזרחים והעולים ומימוש חליפת זכויות עוד לפני תחילת הקליטה. מנהלת יחידה עם 70 עובדים והרבה פיתוח עצמי, בשילוב השטח. מקיימת פיתוח מערכות בעזרת צוותים הטרוגניים לחדשנות מבוססת ניסיון שטח. מובילה שקיפות".

עידו רוזנבלט, מנמ"ר מד"א. צילום: ניב קנטור

עידו רוזנבלט, מנמ"ר מד"א. צילום: ניב קנטור

עידו רוזנבלט, מנמ"ר מד"א

"עושה מהפכה בעולם התשתיות הארגוניות והקים פורטל ארגוני חדש, שכולל את כל המערכות התפעוליות. פיתח עצמאית מערכות שו"ב. מוביל בארגון אמת אחת, כשכל המידע במרכז אחד, בבסיס נתונים משותף, שעליו מופעלת מערכת BI ארגוני. מנהל יחידה של 45 אנשי פיתוח מול ארגון של 2,200 עובדים ו-18 אלף מתנדבים. פעל להעברת מידע בזמן אמת במהלך הפינוי באמבולנס אל בית החולים. הוביל פיתוח אפליקציה חדשנית, מדא שלי. ערך התממשקות לכל קופות החולים לצורך קביעה ישירה של זכאות לשירות. מונחה הסתכלות שירותית ולאו דווקא עסקית. יוזם, דומיננטי, חדשן".

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים