שלומי חגי מונה למנכ"ל קליקטייל

מונה לתפקיד לאחר שהוביל מהלכים אסטרטגיים, כספיים ותפעוליים בתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה ● יחליף את תובל שומוט, המנכ"ל היוצא

07/02/2019 12:42
' שלומי חגי, מנכ"ל קליקטייל. צילום: יח"צ

שלומי חגי מונה למנכ"ל קליקטייל , חברת ניתוח חוויית המשתמש הדיגיטלית, כך הודיעה היום (ה') החברה.

חגי, אמרו בחברה, מונה לתפקידו החדש לאחר שהוביל מהלכים אסטרטגיים, כספיים ותפעוליים בתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה. הוא יחליף את תובל שומוט, המנכ"ל היוצא.

חגי מילא תפקידים שונים בחברות היי-טק ודיגיטל. הוא בעל ניסיון של קרוב ל–20 שנה בתפקידים תפעוליים אשר לדברי החברה, הבטיחו גידול עקבי ויציבות פיננסית תוך צמיחה עסקית בינלאומית מהירה.

לפני הצטרפותו לקליקטייל, שימש חגי בתפקיד סמנכ"ל הכספים שלt, Celltick במשך כ-11 שנה. בתפקיד זה הוביל מספר סבבי גיוס, גיוס הון מבנקי השקעות גלובאליים וקרנות הון ובו בזמן הוביל את היחידה העסקית של Celltick העולמית, Livescreen.

לפני כן שימש חגי כמנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של MTS, בה הוביל את הפעילות הבורסאית שלה בנסאדק. ניהול גיוסי כספים ורכישות. הניסיון התפעולי ויכולותיו בבניית תהליכי גידול עסקיים אלה יבואו לידי ביטוי גם בתפקידו החדש בקליקטייל.

"להבטיח את צמיחת החברה"

"כמנהיג החדש של קליקטייל, אני מחויב להבטיח את צמיחת החברה והובלת החברה קדימה תוך שיפור שוק טכנולוגיית החוויה הדיגיטלית," אמר חגי.

לדבריו, "השוק מלהיב במיוחד. עולם החוויה הדיגיטלית משתנה במהירות והצורך של מותגים להבין את הלקוחות שלהם בצורה אינטימית יותר הולך וגדל. היכולת של קליקטייל לספק פתרון לאתגר זה הוא באמת חדשני. הגישה שלנו היא השילוב בין טכנולוגיה לבין אנליזות אנושיות כדי לספר את סיפור התנהגות הלקוחות והיא זו שמבדלת אותנו בשוק החוויה הדיגיטלי התחרותי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמי

    סוף סוף ניקוי אורוות בקליקטייל, חברה נהדרת שסבלה מניהול איום! התחיל לפני כמה חודשים והסתיים עם כניסתו של הבחורציק... בהצלחה!

אירועים קרובים