קוואלקום: למרות האיסור – אפל מוכרת אייפונים בסין

לפי פרסום של יצרנית השבבים, בית משפט המחוזי בפוג'יאן שבסין הוציא לבקשתה צו מניעה שפירושו הוא כי לא ניתן בינתיים למכור בסין את רוב מכשירי ה-iPhone של אפל אבל היא הציגה עדות מצולמת לכך שאפל, לכאורה, מפרה את הצו.

שנה מוצלחת והתמודדות מול אתגרים

המלחמה הזו לא נגמרת – לפי פרסום חדש ב-CNBC, קוואלקום טוענת כעת כי אפל עדיין מוכרת מכשירי iPhone בסין, תוך הפרת צו בית משפט חדש. יצרנית השבבים מסרה לבית המשפט סרטון ווידיאו כראיה שמעידה שאייפונים נמכרים עדיין בסין.

בית המשפט קבע כי אפל הפרה שני פטנטים של קוואלקום והוציא צו נגד מכירת iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus ו-iPhone X, כך פורסם ביום ב' האחרון על פי הודעתה של קוואלקום.

"צעד נואש נוסף על ידי חברה שהנהלים הבלתי חוקיים שלה נמצאים תחת חקירה"

אפל טענה כי הצו שהתקבל חל רק על מוצרים המפעילים גרסאות ישנות יותר של iOS. כל iPhone שנקנה מהענקית מקופרטינו מגיע כיום כשעליו מותקנת כבר גרסת מערכת ההפעלה iOS 12, מה שעשוי להבהיר את הלך החשיבה של אפל, אם אכן היא ממשיכה למכור את מכשיריה בסין על אף צו מניעה.

למעשה אין הפתעה בדברים שכן אפל מסרה בהצהרה שסיפקה ביום ב' ל-AppleInsider כי "מאמציה של קוואלקום להחרים את המוצרים שלנו הם צעד נואש נוסף על ידי חברה שהנהלים הבלתי חוקיים שלה נמצאים תחת חקירה על ידי הרגולטורים ברחבי העולם. כל דגמי ה- iPhone יישארו זמינים בעבור לקוחותינו בסין, ואנו נמשיך בכל האפשרויות המשפטיות שלנו באמצעות בתי המשפט".

לא ברור אם בית המשפט הסיני מתכנן לאכוף את הצו על אפל בכל זאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים