עכשיו זה רשמי: Edge עובר שינוי משמעותי

מנהל הפרויקט של Edge במיקרוסופט, קייל אלדן, אישר את הדברים ● השינוי: לקראת הגרסה הבאה שלו ● התכנית: להוסיף תמיכה בהרחבות שמציעה גוגל עבור הדפדפן שלה על מנת להקל על המשתמשים

Microsoft Edge. צילום: BigStock

כשבוע לאחר שנחשף כי מיקרוסופט נוטשת את EdgeHTML לטובת Chromium לצורך בניית גרסה חדשה לחלוטין של הדפדפן שלה, מאשרים בימים אלו אנשי החברה באופן גלוי את השינוי המשמעותי ש-Edge עובר בימים אלו לקראת הגרסה הבאה שלו.

כעת מתברר בנוסף שהאימוץ של Chromium, וההתקרבות בפועל ל-Chrome של גוגל, יהיו אפילו יותר משמעותיים ממה שהוערך. בחברה החליטו להוסיף תמיכה בהרחבות שמציעה גוגל עבור הדפדפן שלה, ובאופן מלא ככל האפשר, כשהמטרה היא לנסות להקל על המעבר עבור מי שירצה לנסות את Edge לאחר שינוי הדרך והכיוון שלו.

תחילת 2019 – מועד להשקת גרסת סקירה ראשונית

את האישור לכך סיפק מנהל הפרויקט של Edge במיקרוסופט, קייל אלדן, בתגובות שנתן לשאלות של גולשים באתר הפורומים Reddit. הוא גם הוסיף שהדפדפן החדש יופץ בסופו של דבר בגרסאות שמתאימות לכל הפלטפורמות של מיקרוסופט, וזה כולל את קונסולת המשחקים שלה, Xbox One.

מבחינת לוח הזמנים מיקרוסופט מסמנת את תחילת 2019 כמועד להשקת גרסת סקירה ראשונית של Edge במתכונתו החדשה, אבל עדיין לא ברור אם התמיכה בהרחבות של Chrome תשולב כבר בגרסה זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים