OpenLegacy גייסה 30 מיליון דולר

הכסף ישמש בעיקר להרחבת המכירות הגלובאליות של החברה ● מתמחה באינטגרציה של ממשקי API מבוססי Micro Services עבור אפליקציות

משמאל לימין- מייסדי OpenLegacy, רון רבינוביץ.רוני שטיין.רועי מור. צילום: יח"צ

OpenLegacy גייסה 30 מיליון דולר. הכסף ישמש בעיקר להרחבת המכירות הגלובאליות של החברה. זהו סבב הגיוס הראשון של החברה לאחר שעבור הקמתה גוייס 2.1 מיליון דולר

החברה, המתמחה בתחום אינטגרציה של ממשקי API מבוססי Micro Services עבור אפליקציות back-end, הוקמה בסוף 2013 על ידי רומי שטיין, המנכ"ל ורועי מור, מנהל הטכנולוגיות הראשי בה. לשניהם שנות ניסיון רבות בחברות תשתית כגון יבמ, Software AG, מה שמקנה להם הבנה של הבעיות איתן מתמודדים ארגונים גדולים בתהליך טרנספורמציה דיגיטלית. השלימה סבב גיוס בהיקף של 30 מיליון דולר.

שירות קריטי לארגונים אשר נסמכים על מערכות ליבה מורכבות

OpenLegacy מספקת שירות קריטי לארגונים אשר נסמכים על מערכות ליבה מורכבות (Legacy). החברה מסייעת לארגונים להשיק במהירות חידושים דיגיטליים באמצעות אוטומציה וסטנדרטיזציה של תהליך יצירת השירותים הדיגיטליים, תוך שימוש ב-APIs מבוססי Micro Services.

בעזרת OpenLegacy, אמרו בחברה, ניתן לשלב, למנף ולהרחיב מערכות ליבה בשבריר מהזמן והעלות הנדרשים עבור הפתרונות הקיימים כיום, וכל זה מבלי שיהיה צורך לבצע שינוים במערכות הליבה (ה-Legacy). לחברה פעילות בינלאומית ענפה, ובין לקוחותיה נמנים בנקים וחברות ביטוח.

בסבב הגיוס לקחו חלק משקיעים מכל רחבי העולם. הוא הובל על ידי Silverhorn Investment Advisors וכלל בין השאר את  CommerzVentures, זרוע הון סיכון של Commerzbank, C. Entrepreneurs קרן משותפת ל-BNP Paribas Cardif, ו- Cathay Innovation, Leumi Partners, O.G. Tech Ventures – זרוע הון הסיכון של אייל עופר, Prytek-GFS Group ו-RDC – חברה בבעלות משותפת של אלרון ורפאל, שהשקיעה בחברה החל משלב הסיד.

ירון אלעד, דירקטור ב RDC וסמנכ"ל הכספים של אלרון, אמר כי "הכסף שגויס ישמש למימוש הפוטנציאל המסחרי הגלובאלי של החברה. דרך השילוב בין צוות חזק, הגישה המודרנית והחדשנות המתקדמת המאפיינים אותה, OpenLegacy תהפוך במהרה ל"De Facto Standard" עבור מוסדות פיננסיים המעוניינים לאמץ טכנולוגיות דיגיטל במהירות. כמי שתמכו ב- OpenLegacy מאז הקמתה, אנחנו ב-RDC מאמינים כי OpenLegacy משקפת את היתרון הייחודי של ההון האנושי ובסיס הידע הטכנולוגי המצוי בישראל. אנחנו מזהים הזדמנות שוק משמעותית בטרנספורמציה דיגיטלית של מערכות Legacy".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים