WhiteSource גייסה 35 מיליון דולר

המטרה: להפוך את תחום ניהול אבטחת רכיבי הקוד הפתוח לסטנדרט ● שילוש הכנסות החברה במשך 3 שנים ברציפות מדגיש את האימוץ המהיר של כלים לניהול אוטומטי של קוד פתוח

מייסדי WhiteSource, רמי סאס, רון רימון ואזי כהן. צילום: יח"צ

WhiteSource הישראלית דיווחה בימים אלו על השקעה בסך 35 מיליון דולר. החברה גייסה 11 מיליון דולר בגיוסים קודמים.

WhiteSource שנוסדה ב-2011, שמה לה למטרה לסייע לחברות למקסם את יתרונות הקוד הפתוח מבלי להתפשר על אבטחה, איכות או על מהירות הפיתוח. הגיוס האחרון יסייע לה להכפיל את מאמציה להגברת התמיכה בשוק הארגונים הגדולים (Enterprises), כאשר ארגוני ענק דוגמת מיקרוסופט, יבמ, KPMG וקומקסט המהווים חלק ממנו, נמנים כבר היום על קהל לקוחותיה.

הפך בשנים האחרונות למרכיב עיקרי בפיתוח

קוד פתוח הפך בשנים האחרונות למרכיב עיקרי בפיתוח. הערכה היא כי 80% משורות הקוד במוצרי תוכנה כיום הינם במתכונת קוד פתוח.

בקצב המהיר בו פיתוח תוכנה מתנהל כיום, בלתי אפשרי לפתח בלעדיו. עם זאת, ככל שקהילת הקוד הפתוח גדלה ומספר פרצות האבטחה ברכיבי הקוד הפתוח עולה אף הוא, קבוצות פיתוח תוכנה כבר לא יכולות לנהל מעקב ידני אחרי התראות אבטחה ברכיבים הללו ולוודא קיום הדרישות של רישיונות קוד הפתוח.

רמי שש, מנכ"ל ואחד המייסדים של WhiteSource, אמר כי "בשלב שבו אנו נמצאים כיום חברות כבר לא מתלבטות בשאלה האם להשתמש בקוד פתוח או לא, אלא באיזו מדיניות שימוש יש לנקוט ובאילו פתרונות להשתמש כדי לנהל את הקוד הפתוח במוצרים שלהם".

לדבריו, "רכישת GitHub על ידי מיקרוסופט ב-7.5 מיליארד דולר היא דוגמא מצוינת להבנה שקיימת כיום בחברות לגבי החשיבות המכרעת של הקוד הפתוח בפיתוח תוכנה. עם זאת, מקרה כמו ניצול פרצת המידע בענקית דירוג האשראי Equifax, מדגיש את הצורך להגן על מוצרים מפני מתקפות סייבר שינצלו פגיעויות ברכיבי קוד פתוח".

מושכת תשומת לב רבה

WhiteSource מושכת תשומת לב רבה הודות ליכולתה הייחודית לחשוב מעבר לרעיון האבסטרקטי של אבטחה והתאמת רכיבי הקוד הפתוח למדיניות החברה ומסוגלותה לפתח יכולות העונות לצרכים העסקיים של צוותי הפיתוח והאבטחה כאחד.

לחברה  משרדים בניו יורק, בוסטון ותל אביב,והיא עתידה להתרחב גלובלית ולפתוח משרדים נוספים בלונדון ובסן-פרנסיסקו ובמקומות נוספים ברחבי העולם לחיזוק תחומי המכירות, השיווק והתמיכה בלקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים