היד המסתורית של סמסונג שולחת הודעות טקסט באמצע הלילה

תקלה במכשירי גלאקסי גורמת לשליחת תמונות ופרטי פגישות באופן אקראי לאנשי קשר שונים ללא ידיעת בעלי הטלפונים ● האם יש לכך קשר לעדכון של שירותי המסרים שביצעה T-mobile?

צילום אילוסטרציה: BigStock

תקלה מוזרה במכשירי גלאקסי של סמסונג (Samsung) : לפי דיווחי משתמשים, המכשיר שלהם שלח תמונות ופרטי פגישות באופן אקראי לאנשי קשר שונים. לפי פוסטים שפורסמו באתר התמיכה הרשמי של סמסונג ובאתר Reddit, המכשירים שמושפעים מהתקלה הם הגלאקסי S9 והגלאקסי Note 8. לדברי בעליהם, אפליקציית המסרים של מכשירי גלאקסי, ה-Samsung Messages, שלחה תמונות ולוחות זמנים לאנשי קשר אקראיים, ואף לא הותירה תיעוד להודעות שנשלחו.

אחד המשתמשים סיפר שמכשיר הגלאקסי +S9 שלו שלח את כל ספריית התמונות שבמכשירו לאיש קשר באמצע הלילה בעת שבכלל ישן (למרבה המזל, זה היה שותפו). לדבריו, לא נותרה במכשירו כל עדות לשיתוף התמונות המאסיבי באפליקציית ההודעות, אך כן היו רישומים של המפעילה הסלולרית T-mobile. עוד הוא סיפר כי מעולם לא השתמש בכפתור השיתוף באפליקציית Samsung Gallery, המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות באמצעות אפליקציות מסרים, אימייל או מדיה חברתית מבלי שיצטרכו לצאת מהאפליקציה.

תמונות נשלחו באקראי לשותפים ובני משפחה

נראה שהתקלה הופיעה גם בהודעות טקסט. באחת התלונות שפורסמו באתר התמיכה של הגלאקסי S9, סיפר המשתמש כי אפליקציית Samsung Messages החלה "להשתולל" לאחר עדכון של שירותי המסרים שבוצע על ידי המפעילה T-mobile במכשירו והודעות הטקסט ששלח היו שגויות.

רבות מהתקלות שדווחו היו ממשתמשים שאמרו כי הם לקוחות של T-mobile וכי באחרונה בוצע במכשירם עדכון של שירותי המסרים, מה שהוביל להשערה שהתקלה נוצרה לאחר שהמפעילה ביצעה עדכונים בשירותי ה-RCS (Rich Communication Services) שלה. שירותי RCS אמורים לשפר את חוויית ההודעות באמצעות צ'אטים קבוצתיים, תמיכה בווידיאו ובקובצי GIF ושיתוף קבצים ומיקום.

מאחר שמשתמשים מסוימים סיפרו שהתמונות נשלחו באקראי לשותפים או לבני משפחה, ההשערה היא כי התקלה משפיעה על לקוחות שיש להם תוכניות סלולר שיתופיות (כמו תוכניות משפחה או חברה וכדומה).

בהודעה שפרסם דובר סמסונג, נאמר בתגובה לדברים:"אנו מודעים לדיווחים הנוגעים לעניין זה והצוותים הטכניים שלנו בוחנים אותו לעומק". כמו כן הוא הזמין לקוחות מודאגים להתקשר ישירות לשירות הלקוחות של החברה.

בעקבות פנייה שנעשתה על ידי התקשורת ל-T-Mobile, השיבה החברה כי "אין זו תקלה של T-mobile" והציעה למשתמשים ליצור קשר עם סמסונג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים