המציאות הרבודה ניצחה באילת

נקסטו, העוסק בשילוב מציאות רבודה בסיורים מודרכים באטרקציות תיירותיות, זכה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים של אילת האב

20/06/2018 17:28
נקסטו. צילום: מקסים סליי

הסטארט-אפ הסלובני נקסטו (Nexto). העוסק בשילוב אלמנטים של מציאות רבודה בסיורים מודרכים באטרקציות תיירותיות, יעדי טיול ומורשת, זכה בשבוע שעבר במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים של אילת האב (Eilat Hub), המכונה Travel-Tech Bootcamp. הזוכים יקבלו חבילת שירותים מקצועית בסך של כ-100 אלף שקלים.

הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת להגיע לכל אטרקציה תיירותית ולהחיות את המקום באופן וירטואלי, לראות כיצד מקומות עתיקים נראו בתפארתם ולמעשה מטמיעה רובד נוסף למציאות הקיימת.

הסיכוי הגדול ביותר לחדור לשוק

לדברי אור חביב, מנכ"ל אילת האב, "נקסטו היא חברה שמאוד הופתענו ממנה, משום שדווקא צוות זה היה צעיר יותר משאר הצוותים. תוך כדי ה-Travel-Tech Bootcamp והעבודה עם המנטורים הבכירים שפגשו אנשי החברה, הבנו בvהאב אילת שלסטארט-אפ זה הסיכוי הגדול ביותר לחדור לשוק ולגדול באופן המהיר ביותר. לכן, לאחר איסוף חוות הדעת של המנטורים שעבדו בצמוד לנקסטו וההצבעה של השותפים האסטרטגיים של התכנית – הם סיימו ראשונים ללא כל ספק".

לדבריו, "המנטורים, השותפים האסטרטגיים ואני מאמינים כי מציאות רבודה, הטכנולוגיה שבה משתמשת החברה, בשילוב עם עולם התיירות, זה העולם הבא."

במקביל לאירוע זה התקיים כנס פורום Travel-Tech Eilat, שכלל 50 מנהלים מובילים מתחום האירוח המעוניינים לבסס שיתופי פעולה עם טכנולוגיות תיירות גדולות, חדשניות ומובילות. כמו כן, במהלך יום הצגת התכניות של הסטארט-אפים נוצרו חיבורים בין חברות למשקיעים, כסימן לשיתופי פעולה אסטרטגיים, העתידים להוות עסקאות פוטנציאליות, אשר ילוו על ידי Eilat Hub.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים