"התוכן הארגוני הוא הזהב החדש"

כך אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO ● לדבריו, "העולם נע לעבר כלכלת הנתונים; לפני 100 שנים הנפט היה משאב שכזה, וכיום זו היא"

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. צילום: ניב קנטור

"לפני שנה, במאי 2017, האקונומיסט (Economist) בחן את ההשפעה של ענקיות הטכנולוגיות על העולם – גוגל (Google), אמזון (Amazon), אפל (Apple), פייסבוק (Facebook) ומיקרוסופט (Microsoft), וקבע שהן בלתי ניתנות לעצירה. הסיבה, לדברי העורכים, היא שהמשאב בעל הערך הגבוה ביותר בעולם הוא הנתונים ושהעולם נע לעבר כלכלת הנתונים. לפני 100 שנה הנפט היה משאב שכזה וכעת, בעידן הדיגיטלי, אלה הם הנתונים. כך, בהתאם, גדלה החשיבות של ניהול התוכן הארגוני, וארגונים נדרשים להיערך לכך ולהטמיע פתרונות בהתאם. העולם הדיגיטלי החדש כולל נתונים ותוכן – ונדרש ניהול מידע מושכל", כך אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

דבורסקי דיבר בפתח כנס ניהול התוכן שאותו ערכה NessPRO ללקוחותיה הארגוניים. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ה') במלון הרודס בהרצליה, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה. הוא נשא את הכותרת Documentum is growing with open text.

"הנתונים הם המטבע של הכלכלה הדיגיטלית"

בספטמבר 2016, אמר דבורסקי, "רכשה OpenText תמורת 1.62 מיליארד דולר את חטיבת התוכן הארגוני של EMC, כולל פתרון ניהול המידע הארגוני דוקומנטום (Documentum). הבשורה היא שדוקומנטום גדל עם OpenText. הפעילות של דוקומנטום, שמיוצגת בישראל על ידי NessPRO כבר 15 שנים, צפויה להתרחב ולהגדיל את ההיצע שלה לתחום". לדבריו, "הכנס השנתי שאנחנו עורכים ללקוחות דוקומנטום מתקיים הפעם בראשונה תחת קורת גג חדשה. שילוב הפלטפורמות של שתי החברות מביא לשוק בשורה אמיתית של חברת ניהול תוכן עם מענה לעולמות המובייל והנייד".

"OpenText מרחיבה את יכולות ניהול התוכן של דוקומנטום. היא מספקת לכלל המשתמשים, הפנימיים והחיצוניים לארגון, פלטפורמה לשיתוף מסמכים מאובטחת וידידותית למשתמש על גבי הענן שלה. OpenText משקיעה ותמשיך להשקיע בדוקומנטום. היא כאן כדי להישאר, וזו הבטחה. המסר לבאי הכנס הוא שדוקומנטום הוא עולם ומלואו שהולך ומתרחב", אמר דבורסקי.

"הנתונים הם המטבע של הכלכלה הדיגיטלית"

סנדרה טיסקנס, מנהלת אזורית למזרח אירופה וישראל ב-OpenText, אמרה כי "הנתונים הם המטבע של הכלכלה הדיגיטלית. בהתאם, הפכנו מחברת ניהול תוכן (ECM) לחברת ניהול נתונים (EIM). תחום ניהול התוכן התרחב, וזה היה אחד המניעים לרכישת דוקומנטום. המטרה היא למשול בנתונים, לבנות מערכות לטיפול נוח ופשוט בהם, להנגיש את הערך של הנתונים בארגון – ולעשות זאת באופן יעיל, מאובטח ושקוף".

סנדרה טיסקנס, מנהלת אזורית למזרח אירופה וישראל ב-OpenText. צילום: ניב קנטור

סנדרה טיסקנס, מנהלת אזורית למזרח אירופה וישראל ב-OpenText. צילום: ניב קנטור

מאז רכישת דוקומנטום, אמרה, "פעלנו לשילוב מוצרי שתי החברות, להנגשת השירות שלהן בעולמות הנייד ובענן, לשיפור התפוקתיות של העובדים ולהפחתת עלות בעלות כוללת. חשוב לקבל מידע מהמערכות כי זה משפר את תהליכי קבלת ההחלטות בארגונים".

טיסקנס סיכמה באמרה כי "הדרישה כיום היא לשתף את התוכן והנתונים הארגוניים לא רק בין עובדי הארגון אלא גם אל מול הלקוחות והשותפים מחוצה לו. כיוון שהמידע הוא הלב הפועם של הארגון הוא גם מהווה מוקד משיכה למתקפות ולכן אנו מקפידים לשים דגש על היבטי אבטחת מידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים