אריאל סלפטר פורש ממיקרו פוקוס ועובר לגרטנר

סלפטר, מנכ"ל הסניף הישראלי של החברה, פורש אחרי ארבע שנים ויהיה מנהל אזורי בחברת המחקר ● טרם ברור מי יחליף אותו

אריאל סלפטר, מנהל אזורי בגרטנר. צילום: נדב כהן יהונתן

אריאל סלפטר, מנכ"ל הסניף הישראלי של מיקרו פוקוס (Micro Focus), הודיע על סיום תפקידו בחברה. סלפטר מצטרף לחברת המחקר והייעוץ גרטנר (Gartner), שם הוא ימונה למנהל אזורי, ויטפל בפעילות הייעוץ ושיתופי הפעולה עם ארגוני האנטרפייז. הוא יהיה אחראי על צוות של שמונה אנשים. את גרטנר ישראל מנהלת שלומית הארט.

יצוין כי סלפטר מונה למנהל חטיבת התוכנה של HPE בספטמר 2014, במקומו של גיא ריצ’קר. המערך העסקי של החברה כלל אז את פעילות קבוצת המכירות בישראל והתמקד בפתרונות בתחומי אבטחת מידע, שו"ב, בדיקות תוכנה ומובייל. בספטמבר 2016 הודיעה HPE כי היא מפצלת את עסקי התוכנה וכי מיקרו פוקוס הבריטית תרכוש אותם ממנה, במיזוג ששוויו נאמד אז ב-8.8 מיליארד דולר.

סלפטר המשיך לנהל את הסניף הישראלי, שבתקופתו הגיע להישגים וקבוצת המכירות הישראלית אף קיבלה ציון לשבח מההנהלה העולמית של החברה.

בשיחה עם אנשים ומחשבים הוא אמר כי "לאחר ארבע שנים מרתקות, שבהן רשמנו הישגים, החלטתי לפרוש, כי הגעתי לתחושת מיצוי. אני בטוח שהחברה תמשיך לגדול ולצמוח".

טרם מונה מחליף לסלפטר כמנכ"ל מיקרו פוקוס. בשבוע הבא אמור להגיע לארץ המנהל האזורי של החברה, כדי לדון בין היתר באיתור מועמדים לתפקיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים