פרויקט ביכורים: הצעירים המבטיחים של תעשיית ההיי-טק

הם צעירים, הם מוכשרים והם הדור הבא של התעשייה הטכנולוגית הישראלית - ובעצם כבר הנוכחי ● לרגל שבועות, מערכת אנשים ומחשבים ביקשה מבכירים בענף לסמן את מנהיגי העתיד וממשיכי דרכם

פרגון לדור הבא של ההיי-טק הישראלי. צילום אילוסטרציה: Teerapon, BigStock

ג'וש בן עמרם, מנהל מוצר ב-Sisense. ממליץ: עמית קרף, שותף ב-Bessemer Venture Partners
ג'וש מונע מתוך ידע, הבנה וחיבור אמיתי לתחום הטכנולוגיה והחדשנות. בכל תפקיד או משימה הוא מביא עמו הסתכלות רחבה, שכוללת יכולות מקצועיות גבוהות מאוד ויכולות ניתוח אנליטי עמוקות. על אף שהוא נמצא בשלבים הראשונים של הקריירה, הוא מבין לעומק את השוק והטכנולוגיות השונות, מה שהביא לקידומו המהיר לתפקיד מנהל מוצר ב-Sisense, אחת מחברות הבינה העסקית המובילות בעולם. בתפקידו הנוכחי הוא מתמקד באימוץ ופיתוח מודלים, Big Data ולימודי מכונה.

ג'וש בן עמרם, מנהל מוצר ב-Sisense

ג'וש בן עמרם, מנהל מוצר ב-Sisense

את הקריירה שלו החל ג'וש בניו-יורק, כאנליסט השקעות ב-Bessemer Venture Partners, שם גם הכיר בפעם הראשונה את ענף החדשנות והטכנולוגיה הישראלי. גו'ש הוא בעל תואר B.sc בהתנהגות ארגונית מאוניברסיטת קורנל.

עובדים כמו ג'וש הם נכס גדול. אני צופה לו עתיד מבטיח מאוד.

אורי מויסס, Magic Leap. ממליץ: ד"ר זאב פרבמן, מנכ"ל לייטריקס
אנחנו שומעים רבות על אורי מויסס ועל Magic Leap. אורי הוא מפתח מעולה ומוכשר מאוד, שעובד בחברה שעושה דברים מדהימים בתחום המרתק ביותר שקיים – מציאות רבודה.

אופיר צביק, מנהל טכנולוגיות ראשי וממייסדי XGlobe מקבוצת טלדור. ממליץ: שחר צפריר, שותף ב-TLV Partners
פגשתי את אופיר ממש בתחילת הקריירה שלו, ומהרגע הראשון היה ברור שמדובר בבחור מיוחד ואיש מקצוע יוצא דופן. שילוב של סקרנות, יצירתיות, אחריות מקצועית, קסם אישי וגישה שהכל אפשרי ושאפשר ליהנות תוך כדי. היה ברור מהרגע הראשון שאופיר הוא טאלנט יוצא דופן, שיגדיר לעצמו יעדים ויגיע רחוק בקריירה. וכך אכן היה. שמחתי לעקוב אחרי החריצות, היוזמה וההישגים המרשימים של אופיר לאורך 20 השנים שחלפו מהיכרותנו המקצועית הראשונה.

אופיר צביק, מנהל טכנולוגיות ראשי וממייסדי XGlobe מקבוצת טלדור. צילום: אור זהבי

אופיר צביק, מנהל טכנולוגיות ראשי וממייסדי XGlobe מקבוצת טלדור. צילום: אור זהבי

למרות גילו הצעיר, לאופיר ותק של יותר מ-30 שנים בתחומי הטכנולוגיה. עוד בכיתה ה' הוא עבד בחנות מחשבים אחרי בית הספר ובתיכון הקים תקשורת אינטרנטית רב קווית בחדר שלו, הרבה לפני שהציבור היה מחובר לרשת. אופיר שירת בחיל האוויר וריכז את נושא המחשוב ביחידתו. תוך כדי לימודים, הוא החל לעבוד בחברות טכנולוגיה – בין היתר באובליקור, שנמכרה ל-CA, וב-XGlobe, שאותה הקים ביחד עם אלדר רטר ושנרכשה על ידי טלדור. כיום הוא מנהל את קבוצת הפיתוח של XGlobe בטלדור, שמספקת כלים חכמים כגון ניתוח עלויות ובקרה תקציבית, איחוד חשבונות, איחוד ספקי ענן שונים, יצירת התראות מותאמות אישית, שליטה ואוטומציה.

כפיר קמחי, מנכ"ל ומייסד ITSMine. ממליץ: נחמן שלף, יזם סדרתי
כפיר הקים את ITSMine, שמסייעת לחברות להגן על הנתונים שלהן בצורה אוטומטית, מהירה וחדשנית.

לכפיר, בעל תואר B.Sc בהנדסת חשמל ומחשבים מאוניברסיטת בן גוריון ובוגר של מאיץ היזמים במרכז היזמות בקרייה האקדמית אונו, יותר מ-10 שנות ניסיון מעשי בצ'ק פוינט (Check Point) כארכיטקט אבטחת מידע. הוא בעל ידע רב בתכנון וארכיטקטורה של רשתות, בפריסת פתרונות, בניהול סיכונים ובאירועי אבטחת מידע.

כפיר קמחי, מנכ"ל ומייסד ITSMine

כפיר קמחי, מנכ"ל ומייסד ITSMine

בשנים האחרונות הוא קיים סדנאות ללקוחות אסטרטגיים של צ'ק פוינט מענפים שונים, שבהן סקר את ההיבטים של פתרונות האבטחה הקיימים, כולל פריסה, תכנון, ארכיטקטורה ואתגרים תפעוליים יומיומיים, והתאים אישית לכל לקוח סביבת עבודה הניתנת לניהול, גמישה, מעשית והכי חשוב – מאובטחת.

בהמשך החליט כפיר לעזוב עבודה מעניינת, מאתגרת ונוחה על מנת להקים את ITSMine, כדי לבנות טכנולוגיית הגנה על נתונים שהחברות יכולות להשתמש בה, תוך התייחסות לכאבים ולאתגרים שמנהלי אבטחת המידע מתמודדים איתם בארגונים קטנים וגדולים.

אורי שחר, מנהל קבוצת פיתוח ה-Cluster ברדיס לאבס. ממליץ: אלעד אש, מנהל הפיתוח של Here mobility
אורי הוא איש מקצוע ומנהל ייחודי בנוף ההיי-טק בישראל ובכלל. הוא צמח בעולמות פיתוח התוכנה ועד מהרה התקדם והגיע לעמדת מפתח בקבוצת הפיתוח של רדיס לאבס. יש לו רמה של עומק, מומחיות מקצועית ויכולות ורסטיליות ייחודיות, שממצבות אותו כאוטוריטה מקצועית בתחומו, ומאפשרות לו להשפיע ולתרום בצורה משמעותית לטכנולוגיה של החברה.

ייחודו של אורי, ומה שהופך אותו למנהל מבטיח, הוא השילוב בין יכולותיו הטכנולוגיות לעובדה שהוא ניחן ביכולת חשיבה עסקית אסטרטגית, המסייעת לו בקבלת החלטות והתאמת הטכנולוגיה לצרכי השוק.

אורי שחר, מנהל קבוצת פיתוח ה-Cluster ברדיס לאבס. צילום: יח"צ

אורי שחר, מנהל קבוצת פיתוח ה-Cluster ברדיס לאבס. צילום: יח"צ

מדובר בצעיר בעל ותק של יותר מ-16 שנים בתחומי הטכנולוגיה ובעל תואר במדעי המחשב במסלול ביו-אינפורמטיקה מאוניברסיטת בן גוריון. כבר בצעירותו ותוך כדי לימודים, הוא החל לעבוד בחברות טכנולוגיה, בין היתר בפרונטליין, דיסקסייטס, וובסנס ופיירגלאס. הוא מנהל את קבוצת פיתוח ה-Cluster ברדיס לאבס מאז 2016.

עוד יש לציין על אורי שהוא מנהל מעולה, שחונך ודוחף את הצוות שלו קדימה, ומבטיח השגת תוצאות בזמן ובאיכות. הוא בעל כישורים בינאישיים מצוינים וכושר ביטוי מעולה בעברית ובאנגלית – יכולות שמאפשרות לו לקחת חלק בדיונים עם הנהלה בכירה ובקרב לקוחות ושותפים אסטרטגיים, ובכך לעזור לחברה להשיג את מטרותיה. אורי הוא ללא ספק צעיר מבטיח, שיגיע רחוק ועוד נשמע עליו רבות בתעשיית ההייטק בישראל.

עמירם שחר, מנכ"ל Spotinst

עמירם שחר, מנכ"ל Spotinst

עמירם שחר, מנכ"ל Spotinst. ממליץ: זיו אלול, מנכ"ל פייבר
עמירם בן ה-29 הצליח להביא לקוחות משלמים בתחום הלוהט של Server cost optimization. יחד עם שותפיו, הם בנו חברה שמתמקדת במוצר וגייסו כסף מקרנות מובילות. Spotinst צמחה לקרוב ל-100 עובדים, ועמירם נדרש לעבור לארצות הברית ולהתמודד עם אתגרי הגדילה של החברה. לדעתי, הוא עושה זאת בהצלחה רבה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מירנה

    שככת לציין שג׳וש בן עמרם הינו רק בן 25

אירועים קרובים