"היינו שם נרדף לשירות רע – והיום 180 מעלות משם"

"היעד - להכפיל את היקף הפעילות שלנו בעולם הארגונים - גדולים וקטנים - בתוך שנתיים", כך אמרה טל גרנות, מנכ''לית קבוצת HOT

טל גרנות, מנכ''לית קבוצת HOT. צילום: פלי הנמר

"בעבר היינו שם נרדף לשירות רע. זמני ההמתנה בשירות הלקוחות, בחלקם עלו על חצי שעה. כיום אנו נותנים את השירות הטוב ביותר בארץ בתחום התקשורת", כך אמרה טל גרנות, מנכ"לית קבוצת HOT.

גרנות דיברה בפתח מפגש C3, פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים. הפורום התארח היום (ה') במשרדי קבוצת HOT, בפארק העסקים בקיבוץ יקום. את המפגש הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

גרנות משמשת בתפקיד שלוש שנים. היא אמרה כי "עשינו מהפכה גדולה בתחום השירות". HOT עסקים, אמרה, "פועלת תחת קבוצת האם אלטיס (Altice) – הפועלת בעולמות התקשורת, התוכן, המדיה, הבידור והפרסום ברחבי העולם: ארצות הברית, צרפת, פורטוגל, הרפובליקה הדומיניקנית ועוד. החברה נוסדה בשנת 2001 על ידי היזם פטריק דרהי ולה יותר מ-50 מיליון לקוחות בעלי פס רחב נייח ונייד – לצד היותה ספקית של פתרונות תקשורת לכמיליון לקוחות עסקיים ברחבי העולם".

גרנות ציינה כי "אנו החברה היחידה בשוק הישראלי שפועלת תחת קבוצת תקשורת גלובלית אחת. כמות חברות התקשורת תחת הקבוצה היא עצומה, ו-HOT מרוויחה מהקשר עם מאגר הניסיון והשירותים המקומיים של כל חברי הקבוצה. שיתוף המידע הגלובלי, המוצרים החדשניים של מעבדות הפיתוח בקבוצה והסכמים מול ספקי ענק בעולם התקשורת מאפשרים לחברה להיות בקדמת הטכנולוגיה, עם המוצרים הטובים יותר ועם המחירים האטרקטיביים ביותר. מדובר ביתרון ענק ללקוחותינו, שנהנים מכל הידע שאנו צוברים בעולמות פתרונות התקשורת והשירות דרך המקבילים שלה בכל רחבי העולם".

גרנות סיימה בציינה כי "היעד ששמנו לעצמנו הוא להכפיל את היקף הפעילות שלנו בעולם הארגונים – גדולים וקטנים – בתוך שנתיים. אנו יכולים, וצריכים, לעשות את הקפיצה הזו. החטיבה העסקית שלנו מהווה עבורנו מנוע צמיחה משמעותי. הפעילות של החטיבה העסקית וזו של HOT mobile מאד משמעותיות עבורנו. יש לנו מגוון מוצרים עבור לקוחות ארגוניים גדולים. העברת תשתית קווית ל-HOT כבר אינה הימור – אלא חלופה משתלמת, כספית וטכנית".

אילן ברוק, סמנכ''ל החטיבה העסקית ב-HOT. צילום: פלי הנמר

אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית ב-HOT. צילום: פלי הנמר

אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית ב-HOT, אמר כי "HOT עסקים נכנסה זה מכבר למגרש המשחקים של הגדולים ומספקת פתרונות תקשורת לעסקים בצורה כוללת, One Stop Shop – מקצה לקצה, ללקוחות עסקיים בכל הגדלים, מארגוני אנטרפרייז ועד לקוחות SMB".

לדברי ברוק, "HOT זה כבר מזמן לא רק טלוויזיה. יצאנו לדרך החדשה, של אספקת פתרונות תקשורת ועריכת פרויקטי אינטגרציה לפני יותר משנה, ואנו נמצאים בעיצומו של המסע. כבר כיום HOT עסקים יודעת להגיע לעסק ולהציע לו פתרון תקשורת כולל, החל מפריסת תשתית, דרך מוצרי אבטחה, הגנות סייבר, מרכזיות, Wi-Fi, מצלמות אבטחה, שיחות לחו"ל ועוד.

לדברי ברוק, "ב-2018 נמשיך להתקדם ולהרחיב את ההיצע שלנו עם שרתים ופתרונות ענן היברידי. נשיק פתרון קבוצתי לטלפוניה בענן, שיהיה מבוסס IP. נספק מערכות גיבוי ושירותי אירוח. בעולם אבטחת המידע נרחיב את הפתרונות שלנו לתחום עד הרמה האפליקטיבית. אנו גוף עסקי, אשר יודע לתת מענה לכל פלח שוק ולארגון בכל גודל – גם בעולמות האינטגרציה וגם בעולם תשתיות התקשורת".

"היעד שלנו הוא להיות ספק שירותי אינטגרציה מוביל – גם בעולם תשתיות התקשורת וגם בעולם ה-IT", סיכם ברוק. "יש לנו את הבסיס לכך, עם תשתיות הכבלים, האינטרנט והטלפוניה, עם רשת סיבים אופטיים ברחבי המדינה ושירותי תקשורת מגוונים. זהו נכס שיש רק ל-HOT עסקים, המאפשר לנו להעניק ללקוחות תשתית פיזית – ובנוסף, את שכבת האינטגרציה. כך יש לנו היכולת לתת מעטפת פתרונות מקצה לקצה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוסא סמי

    Hot עדיין רחוקה ממה שקברותיהם מצהירים. בישראל יש עדיין ישובים רבים שלא מחברת אותם ובחלק מהישובים התשתי מתוחזקת בצורה גרועה כך שלקוחות רבים עוברים להשתמש בתשתית המתחרה

אירועים קרובים