Dell Technologies World – כל ההכרזות

הכנס, המתקיים בימים אלה בלאס וגאס, מספק הצצה אל פורטפוליו החברות בקבוצה, לרבות מבט על המגמות המתפתחות בתחומים השונים, הטכנולוגיה עצמה ואנשי מפתח בתעשייה

סקוט דרלינג, נשיא Dell Technologies Capital. צילום יח"צ

בכירי חברת Dell Technologies, המשתתפים בכנס Dell Technologies World, המתקיים בימים אלה בלאס וגאס, מדגישים שוב ושוב כי פתרונות מוגדרי-תוכנה הם "הלחם והחמאה" של עסקים בדרכם להשלמת הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם.

החברה חשפה בכנס מערך רחב של טכנולוגיות חדשניות של החברות המרכיבות אותה, המיועדות לסייע ללקוחות להגיע לבגרות מלאה בטרנספורמציה הדיגיטלית על כל היבטיה – בתחום ה-IT, האבטחה וכוח העבודה.

כנס Dell Technologies World בלאס וגאס. צילום: יח"צ

כנס Dell Technologies World בלאס וגאס. צילום: יח"צ

Dell-EMC מביאה את חידושי מרכזי הנתונים המודרניים, ובראשם שרתי ה-PowerMax המוכוונים לטכנולוגית NVME (פתרונות כיווץ ואחסון) בעזרת אחסון פלאש כולל, תוכנות רפליקה חדשות של XtremIO, והצצה אל מוצרי PowerEdge החדשים, המספקים תשתית מודולרית מודרנית.

עוד בתחום השרתים, Dell-EMC (מובילת שוק התשתיות האחודות) משיקה כמה חידושים למוצרי VxRail ו-VxRack SDDC. החידושים יאפשרו תהליכים קלים וברורים של אימוץ ענן, המבוסס על טכנולוגיות שונות מבית VMware.

Dell ו-EMC מעניקות יכולות בינה מלאכותית, למידת מכונה ולמידת עומק ייחודיות, הן לשולחנות העבודה הווירטואליים (VDI) והן למרכזי הנתונים עם שרתי PowerEdge, PowerMax וכן לתחנות העבודה Precision של Dell. כמו גם עדכונים לפתרונות ה-VDI של Dell, ובראשם לקוחות רזים (מכשירי קצה המבוססים של משאבי ענן) תכליתיים יותר מאי-פעם.

Virtustream מוסיפה תמיכה של תוכנה כשירות בעבור מערכת ניהול הסיכונים שלה ושירות הניטור של ה- Viewtrust.

VMware מציגה את החזון שלה עבור רשת הענן הווירטואלי, ובתוך כך את רשת ה-NSX החדשה שלה. כמו כן מציגה VMware תיק אבטחה מעודכן, המאפשר המשכיות, עקביות ואבטחה מרובה בעבור יישומים ונתונים, בכל מקום שבו הם נמצאים.

"תקופה מרגשת ב-Dell טכנולוגיות"

לדברי ג'ף קלארק, סגן יו"ר למוצרים ותפעול ב-Dell טכנולוגיות, "אנו מחזיקים כיום בנתח השוק העולמי הגדול ביותר בתחומים מרכזיים, כמו שרתים ואחסון. כאשר נסכם את מספרי הרבעון, ניתן להניח כי אחיזתנו גם בשוק המחשבים האישיים תצמח, כפי שקורה כבר 21 רבעונים ברצף, וכן נגדיל את נתח השוק בתחומי השרתים והאחסון. בכנס השנה יש לנו הכרזות מרגשות לכל רוחב הפורטפוליו שלנו, אשר מדרבנות אותנו ואת לקוחותינו בדרך להשלמת הטרנספורמציה הדיגיטלית, וכפועל יוצא – בדרך לתוצאות עסקיות טובות יותר".

ג'ף קלארק, סגן יו"ר למוצרים ותפעול ב-Dell טכנולוגיות. צילום: יח"צ

ג'ף קלארק, סגן יו"ר למוצרים ותפעול ב-Dell טכנולוגיות. צילום: יח"צ

"רוב הארגונים מחויבים להפוך ליותר דיגיטליים, ולהיות מסוגלים להכיל הרבה יותר נתונים ממה שהתרגלו", אמר קלארק. "אנחנו צריכים לגרום למערכי ה-IT השונים לספק תוצאות טובות יותר, ולעשות זאת בזמן אמת, עם פחות עיכובים ועם מרכז נתונים מודרני, הנדרש לתחרות בעולם הדיגיטלי. זו תקופה מרגשת ב-Dell טכנולוגיות. אנו ממלאים תפקיד מפתח בדרך לתוצאות טובות יותר של לקוחותינו, לא רק העסקיות, אלא גם מתוך מחויבות לחברה ולעולם הסובב אותנו".

מומנטום חזק של השקעות

Dell Technologies Capital, זרוע ההשקעות של Dell טכנולוגיות, הכריזה בכנס על מומנטום חזק של השקעות. ממאי 2017 ועד אפריל 2018 השלימה DTC סבך הכל 24 השקעות חדשות ו/או המשך השקעות, כחלק מממוצע השקעות שנתי של 100 מיליון דולרים. מאז 2012, ביצעה זרוע ההשקעות 81 השקעות הממוקדות בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים, המקיפים מגוון רחב של תחומים טכנולוגיים. בשנה האחרונה, כשליש מההשקעות החדשות התמקדו בבינה מלאכותית (AI) ובלמידת מכונה (ML), ויתר ההשקעות התמקדו בתשתיות אבטחה, בתשתיות הדור הבא ובתחומים טכנולוגים שונים, המהווים חלק מהתכנית האסטרטגית של Dell טכנולוגיות.

עוד מציינת החברה כי בשנה האחרונה 11 חברות פורטפוליו של Dell Technologies Capital ביצעו אקזיטים, מתוכן שלוש חברות יצאו להנפקה במהלך שבעת החודשים האחרונים.

DTC הייתה המשקיעה המוסדית הראשונה בחברת הסטארט-אפ Zscaler – חלוצה בתחום אבטחת הרשת בעידן הענן, אשר הונפקה במרץ 2018. כמו כן, השקיעה ב-MongoDB, אשר הונפקה באוקטובר 2017, ובחברת DocuSign, אשר הונפקה לאחרונה. ההיקף המשותף של הנפקות אלה הינו יותר מ-11 מיליארד דולרים, דבר המדגיש את יכולתה של זרוע ההשקעות לזהות הזדמנויות השקעה מוקדמות ולסייע בבניית סטארט-אפים מוצלחים. תיק ההשקעות של Dell Technologies Capital כולל חברות סטארט-אפ שחוות כיום שיעורי צמיחה של יותר מ-100% והיקף הכנסות החוצה את רף 50 מיליון הדולרים.

חטיבת ההשקעות של Dell Capital מורכבת מאנשי מקצוע מנוסים בתעשייה, עם שילוב חזק של מומחיות תפעולית מחד ומומחיות להשקעות מאידך. שילוב זה מספק לא רק את התובנות הנכונות לזהות טכנולוגיות מבטיחות, ו/או חברות בעלות פוטנציאל, אלא גם את הידע והמיומנויות המסייעים לחברות השונות להתקדם במהירות. חטיבת ההשקעות מתמקדת בהשקעות בשלב מוקדם במספר תחומים של טכנולוגיה מתפתחת, הכוללים בין היתר למידת מכונה, האינטרנט של הדברים (IoT), אינטליגנציה מלאכותית, תשתיות הדור הבא ומחשוב ואבטחה ללא שרתים.

סקוט דרלינג, נשיא Dell Technologies Capital אמר, כי "הערך האמיתי שאנו מעניקים ל-Dell Technologies ולחברות הסטארט-אפ שלנו נשען בעיקר על העבודה המשותפת שלנו, המאפשרת לנו לספק פתרונות מיטביים ללקוחותינו מהר יותר, במיוחד בתחומי הטכנולוגיה המתפתחים".

הכותבת הייתה אורחת החברה בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים