גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1 – פורשת

שלזינגר-מורן הייתה ב-One1 יותר משמונה שנים ● לאנשים ומחשבים נודע כי בקרוב היא תחל לעבוד בתפקיד מכירות בכיר באורקל ישראל

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1. צילום: ניב קנטור

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1, פורשת לאחר יותר משמונה שנים בחברה. לאנשים ומחשבים נודע כי בקרוב היא תחל לעבוד בתפקיד מכירות בכיר באורקל (Oracle) ישראל.

ב-One1 שימשה שלזינגר-מורן במגוון תפקידים ניהוליים, ביניהם סמנכ"לית מכירות, שיווק ופיתוח עסקי של חטיבת One1ERP.

לפני שנתיים וחצי היא החלה לשמש בתפקיד נוסף, לצד תפקידה כסמנכ"לית השיווק בחברה – כמנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1start, יחידה עסקית שנועדה להביא חדשנות לחברות. היחידה העסקית הוקמה במטרה לאתר חברות סטארט-אפ המפתחות פתרונות לשוק הארגוני, להציע להם מעטפת שיווקית, מכירתית וניהולית – ולחבר אותם עם ארגונים שונים בשוק. היחידה טיפלה בעשרות חברות סטארט-אפ ישראליות, לצד פתרונות בינלאומיים, דוגמת Marketo ולייבפרסון (Liveperson).

בטרם הגיעה ל-One1, שלזינגר-מורן שימשה כסמנכ"לית מכירות ברמדור, סמנכ"לית מכירות בקו מערכות, מנהלת מכירות ופיתוח עסקי של קבוצת הסאפ (SAP) של יבמ (IBM) ישראל וכמנהלת מכירות ופיתוח עסקי באגף ה-ERP בקבוצת מלם-תים.

לדברי שלזינגר, "לאחר יותר משמונה שנים, החלטתי לצאת לדרך חדשה בחברה בינלאומית, בה אוכל להעניק מניסיוני רב-השנים בתחומי המכירות, השיווק והפיתוח העסקי במערכות תוכנה לארגוני אנטרפרייז".

שי אוזון, מנכ"ל One1, מסר כי "גילי תרמה רבות ל-One1 בתפקידים השונים שמילאה לאורך שנותיה בחברה. כסמנכ"לית שיווק, גילי עזרה לבסס את המעמד של One1 כחברה מובילה בענף שירותי ה-IT והאינטגרציה בישראל. במקביל לכך, ניהלה את מיזם One1Start, אשר מזרים חדשנות לפורטפוליו של One1 ואף מסייע לקהילת הסטארט-אפים המקומית. אני רוצה להודות לגילי על שנים של עבודה משותפת במסירות ומקצועיות, ומברך אותה בדרכה החדשה".

לא ניתן היה להשיג את תגובתה של שלזינגר-מורן לגבי תפקידה הבא באורקל ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים