וואווי יוצאת מחדר הלידה עם מחשב הפיך וטאבלט חדשים

החברה הציגה את ה-MateBook X Pro אשר מגיע במשקל נאה של 1.33 ק"ג בלבד, ואת MediaPad M5 עם עיצוב בסגנון 2.5D ומסך בגודל 8.4 או 10.8 אינץ'

שוקעת. וואווי

וואווי (Huawei), כפי שכבר הזכרנו, שומרת את ההכרזות על מכשירי ה-P20 החדשים שלה לסוף מרץ הקרוב. ב-MWC 2018 החברה דווקא הציגה מחשב וטאבלט חדשים, ומדובר בעדכונים ודגמים חדשים של הסדרות המובילות שלה.

כך הציגה החברה את MateBook X Pro, מחשב הפיך עם עיצוב מתקדם, דור חדש למחשבים שזכו עד עתה לשבחים. לפי החברה מדובר במחשב שמציע מסך ביחס תצוגה לגוף מהגבוהים שיש בתעשייה עם 91%. מסך המגע, בגודל 13.9 אינץ', מציע גם רזולוציה גבוהה במיוחד של 3K.

המחשב מגיע עם מעבדי ה-Core מהדור השמיני של אינטל, וניתן לרכוש אותו עם מעבד Core i5 או Core i7. כמו כן ניתן לבחור לצרף לו כרטיס תצוגה ייעודי מסוג GeForce MX150 של NVIDIA עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון תצוגה בלעדי. המחשב עצמו מגיע עם 8 או 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ועם כונן SSD בנפח של 256/512 ג'יגה-בייט.

MateBook X Pro מציע עיצוב פרמיום מתקדם שגם מלווה בעובי של 14.6 מ"מ ומשקל נאה של 1.33 ק"ג בלבד. הוא גם כולל בין השאר 2 יציאות USB Type-C כששתיהן יכולות לשמש להעברת קבצים או להטענת המחשב.

ומה לגבי הטאבלט?

כאמור, החברה השיקה גם טאבלט חדש בשם MediaPad M5 עם עיצוב בסגנון 2.5D. הטאבלט מוצע עם מסך בגודל 8.4 או 10.8 אינץ' כשלשני יש גם גרסת Pro. בשלושת המקרים מדובר במסך שמציע רזולוציית 2K.

הטאלבטים החדשים מבוססים על שבב הקניינית, Kirin 960, והם מגיעים עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 32/64/128 ג'יגה-בייט זיכרון, אנדרואיד 8.0 עם הממשק EMUI הקנייני של החברה בגרסה 8.0, ועם אפשרות לסים 4G. יש גם חיישן טביעות אצבע, מצלמת 13 מגה-פיקסל מאחור ומצלמת 8 מגה-פיקסל מקדימה וגם רמקולים של Harman Kardon, ארבעה במספר במקרה של הטאלבטים עם המסך הגדול ביותר.

ווסטרן דיגיטל (Western Digital), או בעצם סנדיסק (Sandisk) אותה רכשה, הציגה שוב שבירת שיא עבור כרטיסי זיכרון פלאש בתצורת SD וגם microSD. הכרטיס החדש, שמשויך לסדרת כרטיסי ה-Extreme של החברה, מציע נפח אחסון של לא פחות מ-4 ג'יגה-בייט למרות גודלו הקטן יחסית. הכרטיס גם תומך בתקן A2 של כרטיסי הזיכרון שמאפשר טעינה והפעלה כמעט מיידיים של אפליקציות, וכן קצב העברת נתונים שיכול להגיע בשיאו ל-160 מגה-בייט/לשנייה. לפי החברה מדובר בשיפור קיצוני של 50% לעומת המהירויות שהיו נהוגות עד היום בכרטיסים מעין אלו.

מעבר לכך הציגה החברה קונספט לטכנולוגיה חדשה שמאפשרת ליצור חיבור בין כרטיסי זיכרון ישירות לערוץ PCIe כדי לאפשר קבצי קריאה/כתיבה גבוהים הרבה יותר. בתערוכה הציגה החברה יישום במרכז עיבוד נתונים בו חיבור לערוץ PCIe Gen 3.0 בודד הציג מהירויות עבודה של עד 985 מגה-בייט/לשנייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים