תמי אוחנה-קול מונתה למנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל ומשנה למנכ"ל

בחטיבת הטכנולוגיות במגדל בראשותה של אוחנה-קול יעבדו כמה מאות אנשי IT ● לא ניתן היה להשיג את אוחנה-קול, אולם למקורביה אמרה כי "נמשיך להוביל את מגדל במצוינות ובמובילות טכנולוגית, עם כל בסיס המצוינות שהשאיר אחריו שי בסון"

תמי אוחנה-קול, מנהלת חטיבת הטכנולוגיות ומשנה למנכ"ל מגדל. צילום: ניב קנטור

תמי אוחנה-קול מונתה למנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל ומשנה למנכ"ל חברת הביטוח. הודעה על כך נמסרה לבורסה היום (ה').

בשבע השנים האחרונות שימשה אוחנה-קול (42) כסמנכ"לית חיסכון ארוך טווח במגדל טכנולוגיות – זרוע ה-IT של החברה. לפני כן עבדה אוחנה-קול משך 10 שנים במלם שכר מקבוצת מלם-תים, ובתפקידה האחרון שם הייתה ראש אגף פרויקטים.

על התפקיד התמודדו מועמדים רבים. תפקיד זה נחשב לאחד מתפקידי המנמ"רים הבכירים, הן בגלל שייכותו למגזר הפיננסי והן בשל מעמדה של חטיבת הטכנולוגיות במגדל כגוף IT עצמאי בעל השפעה רבה בענף ה-IT בארץ. בחטיבת הטכנולוגיות במגדל בראשותה של אוחנה-קול יעבדו כמה מאות אנשי IT.

לא ניתן היה להשיג את אוחנה-קול, אולם למקורביה היא אמרה כי "נמשיך להוביל את מגדל במצוינות ובמובילות טכנולוגית, עם כל בסיס המצוינות שהשאיר אחריו שי בסון".

אוחנה-קול תחליף בתפקיד את בסון. במאי השנה התחוללה דרמה בבנק לאומי, כאשר פורסם בראשונה באנשים ומחשבים כי בסון ימונה לראש חטיבת לאומי טכנולוגיות, משמע – מנמ"ר בנק לאומי. אילן בוגנים, ה-CTO בבנק, שמונה כמנמ"ר זמני, ישמש לצד תפקידו כ-CTO – ראש המערך למחקר ופיתוח טכנולוגי – גם כמנהל תשתיות הנתונים, CDO ב-IT של הבנק. בסון ובוגנים מונו גם לחברי הנהלת הבנק. בסון החליף בתפקיד את דן ירושלמי, שהודיע באחרונה על פרישתו.

בסון נכנס לתפקידו כמנכ"ל מאסטרו מגדל, זרוע ה-IT של מגדל, בשנת 2010. לפני כן שימש כמנהל אגף המערכות והפרויקטים במלם. בסון החליף בתפקיד במגדל את גילי קליין, שפרשה אותה שנה ולאחר מכן עברה לשמש כיועצת טכנולוגית להנהלת החברה.

בסון הצטרף למלם בפברואר 2007, זמן קצר לאחר שפרש מאגף התקשוב בצה"ל, בדרגת אלוף משנה. לפני כן התמודד על תפקיד ראש מינהל הטכנולוגיות במשטרה, אולם החליט לוותר לטובת התפקיד שהוצע לו במלם.

בפברואר 2017, ירושלמי, מנמ"ר בנק לאומי ומי שעמד בראש חטיבת לאומי טכנולוגיות, הודיע על פרישתו מהתפקיד. הפרישה באה לאחר ארבע שנים שבהן ניהל ירושלמי את החטיבה, שבמהלכן ביצע הבנק שורה של פעולות בתחום הבנקאות הדיגיטלית והגיע להישגים טכנולוגיים. עם זאת, במהלך התקופה נרשמו תלונות של עובדים בכל הנוגע לתפקודו של ירושלמי, שאף עלו באחרונה על שולחנה של המנכ"לית, רקפת רוסק-עמינח.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איזי

    בושה וכלימה לגוף מוסדי שמחזיק את הפנסיות שלנו שאלה מנהליו... עופר למה? אין מספיק אנשים "מצוינים" שלא גונבים את הפנסיות שלנו שיכלו למלא את התפקיד אחרי חבורת תאבי הבצע שניהלה את מערכות המידע???

אירועים קרובים