רן סנדרוביץ' קודם למנהל שיווק מוצרי המחשוב הנייד באינטל העולמית

סנדרוביץ' פורש מניהול מרכזי המו"פ של אינטל ישראל, וטרם נמצא לו מחליף ● מוקדם יותר השנה עזבו את החברה בישראל ישי פרנקל לטובת תפקיד מנכ"ל האוניברסיטה העברית ורוני פרידמן, שמונה למנכ"ל אפל ישראל

רן סנדרוביץ', מנהל שיווק מוצרי המחשוב הנייד באינטל העולמית. צילום: אינטל ישראל

רן סנדרוביץ', מנהל מרכזי הפיתוח של אינטל (Intel) בישראל, עומד לעזוב בקרוב את תפקידו, לאחר שמונה למנהל שיווק מוצרי המחשוב הנייד בחברה העולמית. טרם מונה לו מחליף, אך על פי החברה, זה "יקרה בזמן הקרוב". מדובר בעזיבה נוספת באחרונה של אינטל ישראל – לטובת תפקידים בכירים אחרים.

סנדרוביץ' מונה לתפקיד באוקטובר 2015, לאחר שהחליף את גדי זינגר, שמילא את התפקיד מ-2011. במסגרת תפקידו ניהל סנדרוביץ' את מרכזי הפיתוח של החברה בחיפה, הר חוצבים בירושלים, יקום ופתח תקווה. מרכזים אלה מפתחים את הדור הבא של מעבדי החברה, וכן שורה של טכנולוגיות מתקדמות בתחום הקישוריות, מחשוב תפיסתי, אינטרנט של הדברים, Big Data, תוכנה, אפליקציות, מחשוב ענן ועוד.

הוא הצטרף לאינטל ב-2010, כשזו רכשה את היחידה העסקית של טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments), שפיתחה טכנולוגיות תקשורת בפס רחב על גבי תשתיות כבלים. זמן קצר לאחר הצטרפותו, מונה סנדרוביץ' לסגן נשיא באינטל העולמית ולמנהל הכללי של החטיבה, שאחראית על פיתוח הנתבים הביתיים, הפס הרחב והממירים הדיגיטליים של החברה. הוא אף הוביל את היחידה העסקית העוסקת בפיתוח נקודת גישה אלחוטית.

מאינטל לאפל ולאוניברסיטה העברית

ההודעה על קידומו של סנדרוביץ' באה לאחר שמוקדם יותר השנה מונו שני בכירים בחברה לתפקידי מפתח אחרים: ישי פרנקל מונה למנכ"ל האוניברסיטה העברית ורוני פרידמן – למנכ"ל אפל (Apple) ישראל. מאינטל ישראל נמסר כי החברה "גאה להיות הבית של בכירי תעשיית ההיי-טק, ומקום לצמיחת כישרונות ומנהיגים, והיא מאחלת לסנדרוביץ' הצלחה רבה בתפקידו הבא באינטל העולמית".

על פי אינטל, המעבר של סנדרוביץ' לתפקיד בחברה העולמית הוא "עדות לא רק לרמה הגבוהה של ההיי-טק הישראלי אלא גם לאיכות של אינטל ישראל, שמייצרת מנהלים מצוינים ואנשי מקצוע איכותיים, שמתקדמים בתפקידם. אנחנו שמחים לראות את בכירי אינטל ישראל בתפקידי מפתח בהיי-טק הישראלי, ומאחלים לישי הצלחה רבה בתפקידו החדש כמנכ"ל האוניברסיטה העברית ולרוני בתפקיד מנכ"ל אפל בישראל".

נראה שאין קשר בין שלושת המעברים, אולם הם מבוצעים בתקופה שבה אינטל מפטרת מאות עובדים בישראל. כמו כן, לא מכבר פרשה מתפקידה המנכ"לית הוותיקה של אינטל ישראל, מקסין פסברג, והוחלפה על ידי יניב גרטי. החברה מעסיקה בארץ כ-10,000 עובדים והיא בין המעסיקים הפרטיים הגדולים ביותר בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים