"ארגונים נדרשים לרשת אינטואיטיבית עטופה באבטחה"

"הרשת החדשה תסייע לארגונים לנצל הזדמנויות חדשות ולפתור אתגרים שלא היו ניתנים לפתרון בעבר", כך אמר רומן קלנדריוב, סמנכ''ל הנדסה, סיסקו ישראל

רומן קלנדריוב, סמנכ''ל הנדסה, סיסקו ישראל. צילום: ענבר לוי

"הרשת מעולם לא הייתה יותר קריטית להצלחה עסקית ומעולם לא הייתה נתונה לכך כך הרבה לחצים. יצירת רשת אינטואיטיבית יותר, מאפשרת לנו ליצור פלטפורמה חכמה, עם מערך אבטחה מתקדם, שתקדם עסקים ותיצור עבורם הזדמנויות חדשות", כך אמר רומן קלנדריוב, סמנכ"ל הנדסה, סיסקו (Cisco) ישראל.

קלנדריוב דיבר בפתח מפגש מועדון הלקוחות ושותפי החברה, C4ME, שערך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. הכנס נערך אמש (ב') באולם אירועים ריברסייד בתל אביב.

קלנדריוב הציג את מערך התקשורת החדש של החברה, שהושק לפני ימים אחדים, שלדבריו, "מתוכנן להיות אינטואיטיבי, המזהה כוונה, מגן מסיכונים, מנתח תעבורה מוצפנת – תוך כדי העשרת הגמישות העסקית".

לדבריו, "מדובר על פתרונות תקשורת מבוססי כוונה. הם משקפים את מימוש חזונה של סיסקו: ליצור מערכת אינטואיטיבית, הצופה פעולות, בולמת סיכוני אבטחה בשלביהם הראשונים וממשיכה להתפתח וללמוד לאורך הזמן".

הרשת החדשה, אמר קלנדריוב, "תסייע לארגונים לנצל הזדמנויות חדשות ולפתור אתגרים שלא היו ניתנים לפתרון בעבר. כל זאת, בעידן של קישוריות מוגברת וטכנולוגיה מבוזרת, הצומחת בקצב מסחרר".

הרשת החדשה, אמר, "היא תוצאה של שנות מחקר ופיתוח של סיסקו, במטרה להתאים את מערכי התקשורת הנוכחים לעידן בו מהנדסי הרשת המנהלים כיום מאות התקנים – יידרשו לנהל מיליוני התקנים עד שנת 2020".

כיום, הסביר, "חברות מנהלות את רשתות התקשורת בתהליכי IT מסורתיים, שלא מתאימים לעידן החדש בו אנו נמצאים. סיסקו יוצרת מערכת אינטואיטיבית, הלומדת ומתאימה עצמה באופן רציף ומנהלת תהליכים באופן אוטומטי. זאת, על מנת לבצע אופטימיזציה בתפעול מערך ה-IT הארגוני והגנה מפני איומי הסייבר".

לדבריו, "האנליטיקה על תעבורה מוצפנת פותרת את אתגרי אבטחת המידע של הרשתות המודרניות, בעיה שנחשבה בעבר כבעיה בלתי פתירה. פתרונות זיהוי האנומליה בתעבורה מוצפנת, מאפשרים עמידה בסטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע – תוך שמירה על פרטיות המידע".

נזקים אדירים לארגוני ענק בעולם

קלנדריוב אמר כי "ניתוח ראשוני עם הלקוחות העלה כמה נתונים: קיצור של 67% בזמן ניהול והטמעת הרשת, שיפור של 80% בפתרון תקלות, הפחתת ההשפעה של פרצות אבטחה ב-48% וחיסכון של 61% בהוצאות תפעוליות".

הוא סיכם באומרו כי "סיסקו משנה את חוקי היסוד בעולמות התקשורת עם פיתוח חומרה חדשנית והטמעת מערך תוכנה מתקדם. המעבר מרשת המתמקדת בחומרה – לכזו המונעת ומבוססת על ידי תוכנה, יאפשר ללקוחות לחוות קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת גמישות, תפוקה וביצועים".

אלעד סימסולו, מהנדס מערכות בסיסקו ישראל, הציג נתונים על מתקפות הכופרה האחרונות, ואמר כי "אנו נמצאים תחת מתקפת כופרות חסרות תקדים, אשר מסבות נזקים אדירים לארגוני ענק בעולם".

הוא תיאר את מרכז ניתוח ובינה של אירועי האבטחה של החברה, TALOS, שלדבריו, "מטפל ב-600 מיליארד מיילים ביממה, וב-19.7 מיליארד אירועי אבטחה ביום".

הוא סיכם באומרו כי "אנו עוצרים יותר איומי אבטחה ביממה מאשר חיפושים בגוגל (Google). על כל בן אנוש בעולם – אנו עוצרים ביום שלושה אירועי אבטחה. סיסקו מציעה ללקוחות הארגוניים פתרון מוכלל לאבטחה, על בסיס פיתוח עצמי וחברות שרכשנו, והשקענו רבות באינטגרציה שלהן".

רפי שאלתיאל, מנהל תחום שיתופיות בסיסקו ישראל, הציג פתרון כולל לוועידות מבוססות ענן. לדבריו, "הפתרון בא לייתר את הצורך במתאמים, כבלים וחומרה הנמצאים בחדרי הוועידות כיום, וכן לספק פתרון להתנהלות המשתמשים בחדרים: זמני התחלת הפגישה, מספר החדר ושם המציג".

הוא סיים באומרו כי "פתרון Cisco Spark Board הוא מוצר מקצה לקצה, המספק פתרון מלא – החל מחוויית המשתמש ועד לנושא האיכות והוא מתממשק מול ענן הוועידות Cisco Spark Meetings".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים