"ארגונים יעברו שינוי דרמטי – והטכנולוגיה תניע ותתמוך בו"

"כדי לשרוד את עידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, יש להשתמש במגוון אדיר של טכנולוגיות, פתרונות ושירותים, אשר תומכים בצורך של הלקוחות הארגוניים לנצל את ההזדמנות שמביא השינוי - כך נספק להם חדשנות", אמר שלומי קוארטלר, מנכ''ל משותף, Dell-EMC ישראל

שלומי קוארטלר, מנכ''ל משותף של Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לערוך שינוי דרמטי בשווקים בהם הם פועלים, ולעשות זאת בעזרת הטכנולוגיה. אנו מסייעים להם לעשות שינוי זה", כך אמר שלומי קוארטלר, מנכ"ל משותף, Dell-EMC ישראל.

קוארטלר דיבר בפתח Dell-EMC Forum 2017, הכנס השנתי הראשון של ענקית ה-IT בישראל מאז המיזוג. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-1,000 איש, לקוחות ושותפיה העסקיים של החברה.

לדברי קוארטלר, "המטרה שעמדה לנגד עיני הנהגת החברה, בראשות מייקל דל, הייתה לעשות מיזוג חלק, שקוף ככל הניתן, כזה אשר מייצר ערך מיידי וברור ללקוחות ולשותפים העסקיים של שתי החברות".

"שילוב הכוחות של שתי החברות", אמר קוארטלר, "יחד עם כוח האדם המקצועי בכל הגופים העסקיים הפועלים תחת המטריה של דל טכנולוגיות (Dell Technologies), מאפשר לנו להתמודד בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, עם מגוון אדיר של טכנולוגיות, פתרונות ושירותים, אשר תומכים בצורך של הלקוחות הארגוניים לנצל את ההזדמנות שמביא השינוי. כך אנו יכולים לספק להם חדשנות".

"אנו מספקים שילוב ייחודי בתעשיה", אמר קוארטלר, "של חדשנות, הבאת ערך, ומחויבות לתוצאות. היתרון שלנו טמון במערך השותפים העסקיים שלנו, שמלווה אותנו שנים רבות".

הוא סיכם באומרו כי "התחלנו את שנת 2017 בתנופה אדירה של צמיחה לכל רוחב הפעילות העניפה שלנו בישראל. השוק בהחלט תומך בנו בהבנה של העוצמה והערך של המוצרים והשירותים שלנו, המספקים מענה עם היצע מקיף של IT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים