סמארט הטמיעה עבור המשטרה פתרון ממוחשב לניהול תרחישים; היקף היישום: עשרות אלפי שקלים

סמארט פיתחה עבור המשטרה את הכלי "מחולל התרחישים", אשר משמש לבחינה ותרגול של שוטרים, מציג תרשימי זרימה של אירועים משטרתיים ואת אלטרנטיבות הטיפול בהם ● הפתרון כולל תרחישים משטרתיים שונים ושאלות "מתגלגלות" המציגות אלטרנטיבות באמצעות תמונות וקבצי וידיאו ואודיו בנושאי נהלים, מקרי חירום ועוד

חברת סמארט מקבוצת YANA הטמיעה במשטרת ישראל כלי ממוחשב לניהול תרחישים משטרתיים והטיפול בהם. סמארט פיתחה עבור המשטרה את הכלי "מחולל התרחישים", אשר משמש לבחינה ותרגול של שוטרים, מציג תרשימי זרימה של אירועים משטרתיים ואת אלטרנטיבות הטיפול בהם, ללמידת הטיפול האופטימאלי בשטח. הפרויקט החל לפני מספר חודשים והסתיים לאחרונה. היקפו הכספי לא הותר לפרסום אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בעשרות אלפי שקלים.

הפתרון מבוסס ה-Web, מתממשק אל מערכת הניהול והלמידה של משטרת ישראל ואילו ההערכות והציונים של כל נבחן בתהליך, נשמרים במערכת. המוצר כולל תרחישים משטרתיים שונים ושאלות "מתגלגלות" המציגות אלטרנטיבות באמצעות תמונות וקבצי וידיאו ואודיו בנושאי נהלים, מקרי חירום ועוד. כל תרחיש מאפשר לבחון את האפשרויות לפעולה, הסקת מסקנות ולמידת ההתנהלות הנכונה ביותר לכל מקרה.

שחר טביב, סמנכ"ל פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת בסמארט, אמר, כי "הכלי שפיתחנו עבור משטרת ישראל מבטא מתודולוגיית למידה ופותח באמצעות ידע שיש לנו באותה מתודולוגיה. היכולת להבין את תהליכי ההדרכה בארגונים גדולים, אפשרה לנו ליצור עבור משטרת ישראל, מערכת שלמה של למידה אינטראקטיבית, תהליכי הסקת מסקנות והבנת דרכי הפעולה האולטימטיביות בשטח. פתרון המאפשר למידה בשיטות כגון אלה, מייצר עבור אנשי השטח של המשטרה, דרך יעילה ו'אמיתית' ללמידה, המבוססת על פתרונות ממוחשבים ועל היכרות עומק עם עולם ההדרכה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים