אפל צפויה להוסיף אפשרות פשוטה לשיתוף Wi-Fi ב-iOS 11

כולנו בלאו הכי משתפים אנשים מוכרים שזקוקים לחיבור האלחוטי שלנו ● הענקית מקופרטינו החליטה להקליל את הפעולה האלמנטרית הזו במערכת ההפעלה הבאה שלה

אילוסטרציה: BigStock

שיתוף סיסמת ה-Wi-Fi שלנו, כאשר חבר או מכר שנמצא לידנו נזקק לכך, הפך לאחד האקטים השגרתיים של החיים המודרניים.

אפל (Apple) החליטה ככל הנראה להתייחס לנושא הזה במערכת ההפעלה הבאה שלה, ה-iOS 11 – שצפויה להשתחרר בעבור מכשירי iPhone ו-iPad בסתיו הקרוב – ולהקל על המשתמשים לבצע אותו, כך על פי דיווח של 9to5Mac.

לטענת האתר, עדכון מערכת ההפעלה הקרוב של ענקית הטכנולוגיה יכלול תכונה חדשה של שיתוף Wi-Fi, שאמורה להציל אתכם מחיפושים אחרי הסיסמה שלכם, אם במקרה תחליטו לחלוק אותה עם משתמש אחר.

על-פי הדיווח, הפונקציה פועלת בפשטות: אם מכשיר שמפעיל iOS 11 ינסה להצטרף לרשת ה-Wi-Fi, במכשירי ה-iOS הסמוכים שלכם, תקפוץ חלונית שבה תשאלו אם ברצונכם לשתף את הסיסמה שלכם.

מילוי אוטומטי של הסיסמה

כל שיהיה עליכם לעשות בכדי לשתף הוא ללחוץ על כפתור "שלח סיסמה", והמכשיר השני יזכה במילוי אוטומטי של הסיסמה ויתחבר לרשת האלחוטית שלכם. 9to5Mac מציין כי המכשירים צריכים להיות קרובים פיזית ולא נעולים בכדי שהתכונה תעבוד.

התכונה הזו תצטרף ככל הנראה למגוון חידושים שאנו צפויים לראות במערכת ההפעלה החדשה, כך חשפה הענקית בפני באי כנס המפתחים השנתי שלה, WWDC 2017, השבוע (ג').

בין התכונות החדשות נראה גם סנכרון מיידי של השיחות בין כל מכשירי החברה; Siri לאחר מקצה שיפורים הכולל למשל יכולת להציע תרגום של משפטים; מרכז הבקרה של מערכת ההפעלה יעבור עיצוב חדש ומשמעותי; חנות היישומים תעוצב בסגנון חדש; ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים