צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום, פורש מתפקידו

אלפי עוזב את התפקיד אחרי שנתיים, כדי לבחון אפשרויות חדשות ● הוא הגיע לתדיראן טלקום לאחר שמילא שורה של תפקידים בכירים באמן מחשבים, מלם מערכות, HP ומטריקס

צביקה אלפי, המנכ''ל הפורש של תדיראן טלקום. צילום: ניב קנטור

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום, הודיע להנהלת החברה כי הוא מסיים את תפקידו בה בתום שנתיים של כהונה – כך נודע לאנשים ומחשבים. לא ניתן היה לקבל את תגובתו של אלפי עד לכתיבת שורות אלה, אולם גורמים בחברה אומרים שהוא בוחן בימים אלה אפשרויות חדשות. טרם מונה לו מחליף.

אלפי החליף את המנכ"ל הקודם של תדיראן טלקום, אבי שלומי. תפקידו האחרון לפני היותו מנכ"ל החברה היה סמנכ"ל השיווק והמכירות ומנהל חטיבת התשתיות באמן מחשבים. לפני כן הוא שימש כסמנכ"ל בכיר במלם מערכות, כסמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות ב-HP ובתפקידי ניהול במטריקס. לעולם העסקי הגיע אלפי לאחר 10 שנות שירות בתפקידים בכירים בחיל המודיעין של צה"ל.

תדיראן טלקום היא חברה שנמצאת בבעלות קבוצת האחזקות אפקון תעשיות. מדובר בחברה ציבורית שבשליטת משפחת מלצר, שהיא גם הבעלים של שלמה SIXT. החברה מפתחת פתרונות תקשורת ארגוניים במשך 50 שנים ברציפות ופועלת ב-41 מדינות. יש לה יותר מ-1,500 לקוחות עסקיים והיא נותנת שירותים מקצועיים ל-200 אלף מרכזי שירות בישראל. מוצר הדגל של החברה, שאמור לתמוך בצמיחתה, הוא מרכזיית האיוניקס, שצפויה להחליף את מרכזיות הקורל הוותיקות שלה.

לפני כשנה פורסמו בכלי התקשורת דיווחים שלפיהם בכוונת קבוצת אפקון למכור את תדיראן טלקום למשקיעים פוטנציאליים תמורת 30 מיליון דולר (שווי הערך שלה דאז). הידיעות לא קיבלו אישור רשמי מהנהלת החברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תהל שומרון

    בהצלחה רבה בהמשך , איש מרשים ומקצועי . חבל עבור תדיראן

אירועים קרובים