איגוד הביטקוין: אל תחזיקו כספים בבורסות רלוונטיות שלא למסחר

"עצירת המשיכות וההפקדות בביטפינקס מעוררת חשש - אנו קוראים לציבור לשמור על כספו בעצמו", כך לדברי מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין

מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין. צילום: יח"צ

לאור התעוררות קשיים במשיכת כספים מבורסות ביטקוין ברחבי העולם ובראשן ביטפינקס (Bitfinex), מבקשים באיגוד הביטקוין להזהיר את הציבור מאחזקת כספים בבורסות למסחר במטבעות דיגיטליים.

בפוסט שכתב הבוקר מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין, הוא פירט כי "אנשים רבים העושים שימוש בביטקוין ובמטבעות דיגיטליים אחרים נוטים להשאיר לעיתים את כספם בתוך בורסת המסחר, בין אם במטבעות דיגיטליים או בכסף מדינתי (פיאט)".

"לאחרונה אנו עדים לסדרה של בורסות המדווחות על קשיים ובראשן ביטפינקס, אחת מבורסת המסחר הגדולות ביותר בעולם לסחר בדולר- ביטקוין, אשר עצרה את פעילות ההפקדות והמשיכות של כספי פיאט ממנה ואליה לאחרונה".

חשוב להבין, הבהיר רוזנפלד, כי "אחזקה של כסף בבורסת מסחר ביטקוין אינה שקולה לאחזקת כסף בבנק. מדובר במוסדות ותיקים פחות, מנוסים פחות שהפיקוח עליהן מוגבל מאוד אם קיים בכלל. עוד חשוב לציין כי הפריצות הגדולות ביותר שאירעו עד היום התבצעו על ידי גניבת כספים שהופקדו בבורסות מסחר".

"על כן, איגוד הביטקוין מבקש להזהיר את הציבור וממליץ למשוך את כל הכספים המצויים בבורסות מסחר במטבעות דיגיטליים שאינם משמשים באופן אקטיבי ומיידי למסחר בטווח הקצר".

אחד היתרונות הגדולים של ביטקוין, סיכם רוזנפלד הוא היכולת של כל אדם לשמור את כספו בעצמו, בצורה מאובטחת ובאמצעים פשוטים יחסית, ואנו קוראים לציבור לעשות שימוש באפשרויות אלה ולא לשים את כספו על קרן הצבי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים