"ניהול וניתוח מידע בזמן אמת – קריטיים בעידן הדיגיטל"

לדברי בראיין פארינס, מנהל מכירות ושותפים עסקיים ב-Talend לאזור EMEA, "טיפול וניתוח המידע, המאפשרים לקבל החלטות בזמן אמת, מגדילים את התחרותיות ומאפשרים להבין טוב יותר את הסביבה העסקית בה פועל הארגון"

בראיין פארינס, מנהל מכירות ושותפים עסקיים ב-Talend, לאזור EMEA. צילום: יח"צ

"המעבר לדיגיטל נמצא בעיצומו, ולמרבית הארגונים יש כבר אסטרטגיה דיגיטלית אותה הם מקדמים. אחד האתגרים הגדולים במעבר לדיגיטל נוגע ביכולת של הארגונים לנהל ולנתח כמויות מידע עצומות, שהולכות וגדלות כל הזמן", כך אמר בראיין פארינס, מנהל מכירות ושותפים עסקיים ב-Talend, לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

המודלים המסורתיים של BI, אמר פארינס, "מטפלים היטב במידע היסטורי שנאגר בארגון. אלא שבעידן הדיגיטל יש הרבה פחות חשיבות לניתוח ולטיפול של המידע ההיסטורי. ערכים עסקיים של הגדלת תחרותיות יכולים להיות מושגים על ידי טיפול וניתוח במידע הנוצר בזמן אמת, כזה שמאפשר לקבל החלטות בזמן אמת, ומאפשר להבין טוב יותר את הדינמיקה של הסביבה העסקית בה פועל הארגון".

פארינס ביקר באחרונה בישראל. Talend מתמחה בפיתוח פלטפורמה מבוססת קוד פתוח לתחומים של אינטגרציית וניהול נתונים, ותשתיות Big Data, ומיוצגת בישראל על ידי אקורייט (aQurate) מקבוצת UCL.

לדבריו, "הדומיננטיות של האינטרנט, הרשתות החברתיות, המובייל, והאימוץ של כלי אינטרנט של הדברים, מייצרים מקורות מידע חדשים, ומניעים את הגידול האקספוננציאלי בכמויות המידע. מפה הצורך להתמודד עם האתגרים המרכזיים של ה-Big Data".

"ארגונים רוצים יכולת לטפל בכמויות המידע העצומות; לעשות זאת במהירות וביעילות, הכי קרוב למועד ייצור המידע; לאפשר למספר רב יותר מבעבר של משתמשים עסקיים לקבל גישה לניתוח המידע, בדגש על ניתוח עצמי; להבין את המקור של המידע וההקשר שלו – מי ייצר אותו, מתי נוצר, והיכן נוצר. חברות בכל העולם הופכות את המידע למשאב ארגוני קריטי, ובוחרות להפוך לחברות מוטות-מידע".

פתיחות לקוד פתוח

Talend, הסביר, "מבססת את הפלטפורמה שלה על קוד פתוח. בעולם ה-Big Data יותר ספקיות מבססות את הפתרונות שלהן על קוד פתוח מתחומים אחרים. הסיבה לכך נובעת מהתבססות תשתיות Hadoop מבוססות קוד פתוח – כסטנדרט לארכיטקטורת Big Data. בנוסף, התחום זקוק לאג'יליות שפיתוח בקוד פתוח מספק".

הפתיחות הגוברת לקוד פתוח מקורה בשני תהליכים, אמר פארינס, "מצד אחד, גישה בוגרת יותר, פתיחות רבה יותר, והבנה טובה יותר של היתרונות להטמעת פתרונות מבוססי קוד פתוח בליבה העסקית של ארגוני אנטרפרייז; ומצד שני, הטכנולוגיה התבגרה ועומדת בדרישות ובסטנדרטים המחמירים ביותר".

"רד-האט (Red Hat) הראתה שאפשר להתאים סביבות קוד פתוח למגזר האנטרפרייז, עם מודל רווחי ופלטפורמה חדשנית ומתקדמת. באחרונה פורבס (Forbes) ערך השוואה מעמיקה בין רד-האט ו-Talend, ומצא נקודות דמיון והשקה בין פעילות רד-האט במערכות ההפעלה ופעילות Talend בעולמות ה-BI וה-Big Data".

להגדיל את ההשקעה בשוק הישראלי

חברה, אמר פארינס, "מספקת מערך שלם של פתרונות לעולמות ניהול הנתונים ואינטגרציה שלהם – בין אם מדובר בתהליכי ETL להעברת נתונים, ESB לקישור בין אפליקציות ארגוניות, BPM לניהול תהליכים עסקיים, MDM לניהול יישויות ארגוניות, BRMS לניהול החוקה העסקית ו-DQ לטיוב הנתונים".

"הסוויטה מאפשרת פיתוח ב-Java, ללא סיבוכים מיותרים. יש לפלטפורמה תאימות מלאה עם סביבת Hadoop, שהיא הארכיטקטורה הנפוצה ל-Big Data. יש לנו 900 מחברים לכל האפליקציות ובסיסי הנתונים המובילים, מה שמאפשר איכות ביצועים גבוהה ומהירויות ריצה גבוהות של נתונים. הבענו גישה מרעננת לתחום רדום ומעט אפור".

"השוק הישראלי בשל לעליית מדרגה בשימושיות בפלטפורמת Talend", אמר פארינס. "אנחנו רואים זאת בגידול הניכר בכמות ההורדות שמבצעים מקצועני BI בחברות וארגונים ישראלים לבדיקה והתנסות עם הפתרונות".

הוא סיכם באומרו כי "לכן החלטנו להגדיל את ההשקעה בשוק הישראלי, עם מינוי aQurate, בראשות יוסי רודריק וקוסטין מרזאה, כנציגה רשמית בשוק המקומי, וכמרכז התמחות טכנולוגי אזורי לישראל, תורכיה ויוון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים