מי יהיה המנמ"ר החדש של AIG?

בחברת הביטוח סיימו את תהליכי האיתור לבחירת המחליף של איריס נחשוני ויודיעו על זהות המועמד שנבחר בקרוב ● המועמד בעל הסיכויים הטובים להיבחר מגיע מארגון גדול במשק - לא במגזר הפיננסי

AIG

תהליכי האיתור לבחירת המנמ"ר של AIG הסתיימו ובימים הקרובים תודיע חברת הביטוח על המועמד שנבחר. לאנשים ומחשבים נודע כי אחד המועמדים, שסומן כמועדף ולו הסיכויים הטובים להיבחר, אינו מתחום הפיננסים והוא מגיע מאחת החטיבות הטכנולוגיות של ארגון גדול במשק.

המועמד הנבחר יחליף את איריס נחשוני, שסיימה את תפקידה בחודש הנוכחי, בתום חמש שנות כהונה, ומונתה לסמנכ"לית מערכות המידע הגלובלית של אורמת. פרויקט ה-IT המרכזי של AIG בשנה האחרונה הוא הטמעת מערכת CRM Dynamics של מיקרוסופט (Microsoft). המנמ"ר החדש יתמודד בין היתר עם האתגר של סיום העלאת המערכת לאוויר, שצפויה ברבעון השלישי של השנה. כמו כן, היא הובילה בחברה פרויקט שדרוג מערכת הליבה, שמכילה ידע עסקי רב, באמצעות גיזמוקס, ופרויקטים לפיתוח יכולות דיגיטליות, ששיפרו את השירות ללקוח.

מועמדים רבים התמודדו על תפקיד מנמ"ר AIG. ועדת האיתור מטעם החברה חיפשה מועמד בעל ניסיון בחברה גלובלית, ולאו דווקא מהמגזר הפיננסי.

תפקידי מנמ"רים פתוחים נוספים – במנורה מבטחים ובבנק לאומי

בינתיים נמשכים תהליכי האיתור לשני תפקידים טכנולוגיים בכירים נוספים במגזר הפיננסי: מנמ"ר מנורה מבטחים, במקום רון גריסרו, שמונה למנכ"ל מת"ף, זרוע המחשוב של קבוצת הבינלאומי, והמועמד להחליף את דן ירושלמי בבנק לאומי. ועדת האיתור של הבנק טרם סיימה את עבודתה. מלאומי נמסר כי "איננו מגיבים בנושאים מסוג זה. ברגע שיהיה מה לדווח, נעשה זאת בצורה מסודרת". כפי שפורסם באנשים ומחשבים, בין המועמדים שהגיעו לשלב הסופי במרוץ לתפקיד זה נמצא בכיר במגזר הפיננסי בעל ניסיון רב.

משרה נוספת שצפויה להיפתח היא בשירות הציבורי – ברשות שדות התעופה – לתפקיד טכנולוגי בכיר שהתפנה שם בימים האחרונים. פרטים נוספים על כך יפורסמו בהמשך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים