מיהם המינויים החדשים בצמרת התקשוב הממשלתי?

יוגב שמני מונה למנהל ממשל זמין ואיתן פסח - למנהל היחידה לשיפור השירות הממשלתי והורדת הנטל הביורוקרטי ברשות התקשוב הממשלתי

ועידת הפסגה של ה-IT - בהשתתפות שלושה משרי הממשלה.

רשות התקשוב הממשלתי הודיעה על שני מינויים חדשים: יוגב שמני מונה לתפקיד מנהל ממשל זמין ואיתן פסח – למנהל היחידה לשיפור השירות הממשלתי והורדת הנטל הביורוקרטי ברשות.

שמני מחליף את אופיר בן אבי, שפרש מרשות התקשוב הממשלתי לטובת תפקיד המנהל הדיגיטלי הראשי (CDO) של המרכז לחדשנות דיגיטלית בבאר שבע. הוא שימש בחמש השנים האחרונות כמנמ"ר רשות האוכלוסין וההגירה, והוביל את הרשות לסביבה טכנולוגית מתקדמת, שמייעלת ומשרתת את העבודה שלה ואת חוויית השירות הניתן ללקוחותיה. בעברו כיהן שמני כמנהל אבטחת המידע ברשות האוכלוסין וההגירה ובמשרד ראש הממשלה.

יוגב שמני, המנהל החדש של ממשל זמין. צילום: יניב פאר

יוגב שמני, המנהל החדש של ממשל זמין. צילום: יניב פאר

לשמני תואר שני בלימודי משפט ותואר ראשון בכלכלה, סוציולוגיה ומדעי המדינה – שניהם מאוניברסיטת בר אילן, והוא בעל תעודת הנדסאי תוכנה. הוא בוגר קורס המנמ"רים של מכללת ג'ון ברייס, בן 41, נשוי, אב לשלושה ילדים ומתגורר במעלה אדומים.

לדברי שמני, "בכוונתי לפעול בנחישות על מנת להשיג את המטרות של הרשות, שמציבה את האזרח במרכז. יחידת ממשל זמין תפעל על מנת לפתח תשתיות טכנולוגיות מתקדמות, במטרה לאפשר למשרדי הממשלה להנגיש שירותים דיגיטליים לשם שיפור את השירות לציבור וייעול תהליכי העבודה".

 

פסח הוביל בשנתיים האחרונות את מערך המדידה הממשלתי ביחידה לשיפור השירות הממשלתי והיה שותף בכיר לפעילויות היחידה. בעברו כיהן בתפקידים בכירים במגזר העסקי, ביניהם סמנכ"ל שירות ומכירות בקבוצת מעריב מקור ראשון, סמנכ"ל חטיבת לקוחות בקבוצת הארץ דה מרקר, סמנכ"ל קשרי לקוחות ב-013 ברק (נטוויז'ן), מנהל השירות של yes וחבר בצוות ההקמה של סלקום, בה כיהן גם כמנהל קשרי לקוחות.

לפסח תואר שני במנהל עסקים והסמכה כמנהל רשתות תקשורת מחשבים. הוא בן 48, נשוי, אב לשלושה ילדים ומתגורר בפתח תקווה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים