אינטל מנתקת את קסדות ה-VR מהכבלים למחשב

החברה הציגה בתערוכת MWC בברצלונה יישום פרי פיתוח ישראלי המבוסס על טכנולוגיית WiGig, שמאפשר את הניתוק ונותן למשתמשים חופש תנועה מוחלט

עוברים ושבים מתנסים ביישום החדש של אינטל בתערוכת MWC בברצלונה. צילום: יח"צ

יישום חדש שפותח באינטל (Intel) ישראל מספק הצצה אל העתיד של השימוש בקסדות המציאות הווירטואלית. מדובר במכשיר שמאפשר לנתק את הקסדות הללו מהכבלים שבאמצעותם הן מחוברות למחשבים, וכך נותן למשתמשים בהן חופש תנועה מוחלט.

"טכנולוגיית WiGig היא פרי פיתוח של מהנדסים מקבוצת הקישוריות של אינטל ישראל. כיום, מערכות המציאות הווירטואלית מחוברות למחשב בכבל די עבה, שהכרחי להעברת תמונת ה-VR שנוצרת במחשב לקסדה – ומידע החוזר מהקסדה למחשב. אך הכבל מפריע לחוויית המציאות הווירטואלית ומגביל את המשתמש. כעת אנחנו 'חותכים' את הכבל הזה ומאפשרים לייצר קשר אלחוטי בין הקסדה למחשב במינימום השהייה ובאיכות זהה לחיבור קווי", הסביר יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל.

הטכנולוגיה האלחוטית משתמשת בתקן 802.11ad כדי לאפשר את העברת הנתונים הכבדה והמהירה הנדרשת על מנת להשתמש בקסדת ה-VR ללא כבל, בעוד שעדיין, רוב החישובים ועיבוד התמונות מבוצעים במחשב.

אינטל הדגימה את המערכת החדשה בתערוכת MWC, שנערכת בימים אלה בברצלונה. היא עשתה זאת באמצעות קופסה מיוחדת שהוצמדה למכשיר ה-Vive של HTC, שקושרה למתאם אלחוטי שחובר למחשב עצמו. בעתיד, הרכיב של החיבור האלחוטי יוטמע, כמובן, בקסדות עצמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים