דיווחים: טושיבה תמכור 20% מעסקי זיכרונות ה-NAND שלה לווסטרן דיגיטל

מטרת הענקית היא לפצל החוצה ממנה, לחברה חדשה, את עסקי ייצור זיכרונות ה-NAND, כולל כל מה שקשור לייצור כונני SSD מאותם זיכרונות ● באמצעות הפיצול תמקד טושיבה את הייצור שלה בזיכרונות ה-NAND התלת-מימדיים שלה

טושיבה

טושיבה (Toshiba) הודיעה לבעלי המניות שלה על כוונתה לערוך ישיבה ב-31 במרץ בו היא תיידע אותם שמטרת החברה היא לפצל החוצה ממנה, לחברה חדשה, את עסקי ייצור זיכרונות ה-NAND שלה, כולל כל מה שקשור לייצור כונני SSD מאותם זיכרונות.

אך לא בזאת מסתכם העניין. החברה מתכוונת למכור כ-20% מהמניות של החברה החדשה לגורם חיצוני, ולפי ההערכות בשוק מדובר על יצרנית הכוננים ווסטרן דיגיטל (Western Digital) שמחפשת בפני עצמה לחזק את מעמדה בשוק זיכרונות ה-NAND, וגם כיצרנית כונני SSD.

החברה מקווה באמצעות הפיצול למקד את הייצור שלה בזיכרונות ה-NAND התלת-מימדיים שלה, שמכונים BICS Flash, וכך במקביל להשקיע באופן מדויק יותר בכל מה שקשור לפיתוח הזיכרונות.

"כך נוכל לענות יותר טוב לדרישה הצומחת למוצרי אחסון. פיצול עסקי הזיכרון לישות עסקית אחת תאפשר גמישות רבה יותר ומהירות קבלת החלטות גבוהה יותר וכן אפשרויות מימון משופרות, וזה יוביל לצמיחה נוספת של העסק ולמירוב הערך התאגידי של קבוצת טושיבה בכלל", מסרה החברה.

החברה אמנם לא אישרה שיש משא ומתן כלשהו עם ווסטרן דיגיטל, אך יש לזכור ששתי החברות כבר משתפות פעולה במפעל ייצור גדול יחסית של זיכרונות NAND שממוקם ביפן, ומייצר כבר בפועל מזה חצי שנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים