האקרים חושפים: מה עשה טראמפ עם זונות ברוסיה, ובאיזה חדר?

המידע שנחשף, בדו"ח בן שני עמודים, כולל דיווח על מה שעשה הנשיא האמריקני הנבחר בעת שהיה במלון ריץ קרלטון במוסקבה ● בין היתר נכתב שהוא תיעב את אובמה, וביצע את "מעשיו הסוטים" באותו החדר שבו נהג הזוג הנשיאותי ללון בעת ששהה בבירה הרוסית

הפסיד והפיץ תיאוריות קונספירציה. דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב. צילום: BigStock

"האקרים וסוכנים רוסיים אוחזים במידע אינטימי, רגיש ומביך על דונלד טראמפ, הנשיא הנבחר של ארצות הברית", כך פרסמה הלילה רשת CNN.

הנשיא היוצא, ברק אובמה, וטראמפ קיבלו על המידע הזה, מסמך בן שני עמודים – תדרוך ביטחוני בשבוע שעבר. על פי הרשת האמריקנית, מדובר במידע בחלקו פיננסי ובחלקו אינטימי – והוא עלול לשמש לסחיטה.

על פי אתר BuzzFeed, המידע מצביע על כך שהרוסים היו בקשר עם טראמפ זה חמש שנים. הקשר, כך נכתב, כלל תמיכה, אולם לא צוין באיזה סוג של תמיכה מדובר.

המידע שנחשף באתר כולל דיווח על טראמפ בעת שהיה במוסקבה במלון ריץ קרלטון, ובילה עם זונות. כך, צוין, טראמפ היה בעל תיעוב ואובססיה לאובמה, וביקש – וקיבל – את אותו החדר בו נהגו ברק ומישל אובמה ללון במלון, בעת ששהו בבירה הרוסית – ו"שם ביצע את מעשיו הסוטים".

על פי BuzzFeed, ה-FSB, ארגון הביון הרוסי, שתל בחדר המלון בו שהה טראמפ מיקרופונים ומצלמות זעירות לטובת סחיטה עתידית. "התנהגותו הלא-רגילה של טראמפ עלולה להוות מכשיר סחיטה של הרוסים כנגדו – אם ירצו בכך".

המתקפות לא הגיעו למכונות ההצבעה

המידע היווה נספח לדו"ח מודיעיני אותו ערכו שלוש סוכנויות הביון בארצות הברית – CIA, FBI, NSA. הדו"ח בוצע בהוראת אובמה, בחן את המעורבות של רוסיה ונשיאה, ולדימיר פוטין, בבחירות לארצות הברית. מסקנתו החד משמעית של הדו"ח הייתה כי אכן הייתה מעורבות שכזו, בשורה של מתקפות סייבר.

על פי הדו"ח, רוסיה ניסתה להטות את תוצאות הבחירות בשורת הדלפות לוויקיליקס (WikiLeaks) ולאתרי צד ג' אחרים, שהביכו את המפלגה הדמוקרטית. על פי הדו"ח, רוסיה ביצעה את המקפות במטרה להבין את הילרי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, בשל העובדה שפוטין נטר לה טינה על יחסו אליו בהיותה מזכירת המדינה. עוד צוין בדו"ח כי המתקפות לא הגיעו למכונות ההצבעה.

ה-FBI חוקר את האמינות ומידית הדיוק של המידע המביך אודות טראמפ, אשר התקבל על ידי סוכן לשעבר של סוכנות ביון בריטית.

על פי CNN, ראשי שלושת סוכנויות הביון ביצעו את הצעד החריג: כללו את הנספח אודות המידע המביך, ותדרכו את הנשיא הנבחר בנושא – על מנת שטראמפ יהיה מודע לכך שטענות והאשמות שכאלה אודותיו מסתובבות בסוכנויות הביון האמריקניות.

"רוסיה התערבה בעשרות מדינות"

ומעניין לעניין באותו עניין: ג'יימס קלאפר, מנהל המודיעין הלאומי בארצות הברית, אמר אמש (ג') כי לא רק שרוסיה התערבה בבחירות בארצות הברית – אלא שהיא עשתה זאת בעשרות מדינות נוספות.

קלאפר אמר את הדברים בהופעה שנתו בפני ועדת המודיעין בסנאט האמריקני. לדבריו, רוסיה ממשיכה להיות גוף ביצוע דומיננטי בקרב מתקפות הסייבר ברחבי הגלובוס. הוא ציין כי הדו"ח שהונפק בשבוע שעבר בנושא, בדבר מעורבותה של רוסיה במתקפות סייבר על ארצות הברית – התבסס על מגוון מקורות מידע שנאספו.

על פי קלאפר, הרוסים יצאו מתוך נקודת הנחה לפיה טראמפ הוא איש עסקים, ועל כן, "יהיה קל יותר להגיע איתו להסכמים" – מאשר עם יריבתו מהמפלגה הדמוקרטית.

רוסיה: מפוברק ושטות מוחלטת

הפרשה כונתה בחלק מעיתוני העולם Watersportsgate, תוך רמיזה ברורה למהות הבילוי הלילי של טראמפ.

היום (ד') רוסיה הכחישה את הדיווח לפיו האקרים וסוכנים רוסיים מחזיקים במידע מביך ואינטימי על טראמפ.

על פי הקרמלין, מה שנכתב בדו"ח הוא מפוברק והוא "שטות מוחלטת". דמיטרי פסקוב, דובר הקרמלין, אמר בשיחת ועידה לכתבים כי התיק (בו נמצאים לכאורה המסמכים המתעדים את טראמפ בפעילות מביכה), וכל מטרת הדיווח היא לגרום לנזק נוסף ביחסי ארצות הברית-רוסיה.

טראמפ אף הוא דחה את הדיווחים לפיהם למרגלים רוסים יש ראיות על "מעשים מיניים סוטים" שלו, וקבע כי מדובר ב"חדשות מזויפות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים