מיקרוסופט וקוואלקום משקיעות בקבוצת הסייבר הישראלית Team8

ההשקעה של הענקיות מצטרפת למשקיעים הקיימים: אריק שמידט - יו״ר גוגל, סיסקו, AT&T ואקסנצ'ר ● פלטפורמת הסייבר הישראלית תגייס עוד 100 עובדים השנה

מימין לשמאל: איתי יגר, מנהל מרכז חדשנות הסייבר בישראל, Citigroup; ישראל גרימברג, נדב צפריר ולירן גרינברג, מייסדי Team8; ויורם יעקבי, מנכ''ל המו''פ של מיקרוסופט בישראל. צילום: קרן מזור

קרנות ההשקעה של מיקרוסופט (Microsoft Ventures) וקוואלקום (Qualcomm Ventures) מצטרפות להשקעה בקבוצת הסייבר הישראלית Team8.

סכום ההשקעה של שתי המשקיעות החדשות לא פורסם. היקף המכירות של החברות שבקבוצת הסייבר הישראלית עמד בשנה החולפת על יותר מ-90 מיליון שקלים. מאז הקמתה לפני כשנתיים וחצי, הקבוצה גייסה יותר מ-350 מיליון שקלים, והיא מעסיקה כיום 180 עובדים, מרביתם בישראל. Team8 מתכננת לגייס 100 עובדים נוספים השנה.

ההשקעה של מיקרוסופט וקוואלקום בקבוצת הסייבר מצטרפת למשקיעים הקיימים: אריק שמידט, יו״ר גוגל (Google), סיסקו (Cisco), AT&T ואקסנצ'ר (Accenture). עוד הוכרז היום (ב') על שיתוף פעולה עם Citigroup.

לדברי תת-אלוף (מיל') נדב צפריר, לשעבר מפקד 8200, מייסד משותף ומנכ"ל קבוצת הסייבר, "עם הצטרפותן של מיקרוסופט, קוואלקום וסיטי (Citi) ל-Team8, יש לנו כיום שותפויות אסטרטגיות עם חברות הטכנולוגיה והתקשורת החזקות בעולם. זאת, לצד נגישות לצוותי המחקר המתקדמים ביותר בתחומי הסייבר, מערכות ההפעלה, תשתיות התקשורת וה-IT, וכן ערוצי מכירה ופיתוח עסקי ללקוחות הגדולים בעולם".

לחקור את האתגרים המשמעותיים ביותר העומדים בפני העולם

"האקו-סיסטם הטכנולוגי הישראלי ידוע ברחבי העולם בזכות החדשנות והיצירתיות שלו, ובתחום אבטחת הסייבר – הידע, המומחיות והניסיון שלו בולטים במיוחד," אמר מוני חסי, מנכ"ל קרן ההשקעות של מיקרוסופט. "נשתף פעולה עם Team8 באופן הדוק, כדי לבחון ולחקור את האתגרים המשמעותיים ביותר העומדים בפני העולם כיום בתחום אבטחת הסייבר".

קווין לי, סגן נשיא ומנהל הגלובלי של זרוע ההשקעות של קוואלקום, אמר כי "נשתף פעולה עם Team8 במחקרי טכנולוגיה וסייבר בתחומי המובייל, האינטרנט של הדברים והדטה סנטר. מכשירי המובייל מציעים שפע של נוחות ופונקציונליות הנדרשת לארגונים ולמשתמשי קצה מסביב לעולם. שפע זה מביא עמו גם איומים גדולים וסיכונים חדשים, בהם צריך לטפל באמצעות תכנון ועיצוב של טכנולוגיות המובייל בצורה מאובטחת".

Citigroup תשתף פעולה עם קבוצת הסייבר הישראלית לטובת קידום חדשנות באבטחת הסייבר, עם החלפת ידע ותובנות, כמו גם שיתוף פעולה בתכנון, מחקר ועיצוב הטכנולוגיות של קבוצת הסייבר. שיתוף פעולה נוסף יהיה גם עם מרכז חדשנות הסייבר הגלובלי של Citigroup בתל אביב.

בחיפוש מתמיד אחר חדשנות אמיתית

"תחום אבטחת הסייבר הינו בעל חשיבות עליונה עבורנו, ואנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר חדשנות אמיתית בתחום", אמר צ׳ארלס בלאונר, ראש אבטחת המידע הגלובלי של Citigroup. "באמצעות מרכז חדשנות הסייבר שלנו בישראל, אנו משתפים פעולה עם המוחות המתקדמים ביותר בתעשיית טכנולוגיות הסייבר כדי לפתח את הדור הבא של פתרונות אבטחה לעולם הפיננסי והתאגידי".

Team8 נוסדה על ידי  צפריר, ישראל גרימברג, לשעבר מפקד מרכז הסייבר ב-8200, ולירן גרינברג – יזם, בוגר מרכז הסייבר של 8200 ובעברו עובד של eToro וקונדואיט (ConduIT).

מאז נוסדה ביוני 2014, Team8 הכריזה על שתי חברות פורטפוליו: Illusive Networks, המפתחת טכנולוגיות הטעיית תוקפים (Deception Technology) לזיהוי התקפות מתקדמות, ו-Claroty, פלטפורמת אבטחת סייבר לתשתיות קריטיות ורשתות תעשייתיות כגון מערכות חשמל, מזקקות נפט, מפעלים כימיים ועוד.

קבוצת הסייבר הישראלית תכריז השנה על שתי חברות נוספות שפועלות במסגרתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים