תקן חדש יכלול כרטיסי microSD שמריצים אפליקציות אנדרואיד

המטרה היא לבדל את הכרטיסים מסוג זה מכרטיסי microSD שמיועדים בעיקר על מנת לאפשר שמירת נתונים כמה שיותר מהירה ● כרטיסים שיעמדו בתקן יקבלו את הסימון A1

תקן חדש לכרטיסי microSD. צילום אילוסטרציה: BigStock

כרטיסי microSD שמיועדים להרצת אפליקציות אנדרואיד (Android) ישירות מהם, בטלפונים או בטאבלטים, ייכללו בתקן חדש שנקבע על ידי ארגון התקינה של כרטיסי ה-SD. התקן, ששמו המלא הוא App Performance Class 1, יסומן על הכרטיסים באותיות A1 או כ-A1 Performance, בגרסתו המלאה. רוכשי כרטיסי microSD פוטנציאליים יוכלו לדעת על סמך הסימול הזה שהכרטיס עומד בדרישות המינימום להקצת אפליקציות ברמה סבירה.

המטרה היא לבדל את הכרטיסים מסוג זה מכרטיסי microSD שמיועדים בעיקר על מנת לאפשר שמירת נתונים כמה שיותר מהירה – תכונה שמיועדת בעיקר לצילום מהיר של תמונות וסרטוני וידיאו, במטרה לא לגרום להשתהות, שגירות וגמגומים בתוצר הסופי על הכרטיס. כרטיסי microSD שממוקדים באפליקציות צריכים, לעומת זאת, לאפשר גם זמני קריאה מהירים, כדי לספק פעולה חלקה של האפליקציות שמורצות מהם.

תקן זה מיועד בעיקר עבור בעלי מכשירים המבוססים על אנדרואיד מרשמלו ומעלה, מכיוון שאז אימצה גוגל (Google) תמיכה באחסון בר התאמה, שמאפשר לקבוע בקלות רבה יותר היכן לשמור את האפליקציות ומתי להפעיל אותן, אבל רק לאחר בדיקה של כרטיס הזיכרון.

יצרניות שירצו לסמל כרטיסי זיכרון בתקן החדש יצטרכו לוודא שהם מאפשרים לבצע קריאה אקראית בקצב של 1,500 פעולות בשנייה, פעולות כתיבה בקצב של 500 פעולות בשנייה וקצב העברת נתונים סדרתית של 10 מגה-בייט לשנייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים