משלחת של מנהלים בכירים מישראל תשתתף ב-CA World 2016

Evolven הישראלית תציג בכנס ורון רהב, מנהל תחום ה-PPM הגלובלי בווסטרן דיגיטל, ירצה על יישום מערכת ה-PPM של CA בסאנדיסק

CA World 2016

משלחת של כ-20 מנהלים בכירים מישראל תשתתף בכנס השנתי של CA Technologies, שיתקיים בתאריכים 14-18 בנובמבר בלאס וגאס. CA מיוצגת בישראל על ידי חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

במשלחת הישראלית ישתתפו, בין השאר: אבי באום, מנכ"ל חילן; אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חילן; שחר אפעל, נשיא נס; דדי דבורסקי, מנהל NessPRO; זוהר פרל, מנהל חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO; מאיר אדלר, מנהל הטכנולוגיות הראשי ומנהל מכירות ה-Presale של חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO; רון רהב, מנהל תחום ה-PPM הגלובלי של ווסטרן דיגיטל (Western Digital), שאף ירצה בכנס; ד"ר ג'ימי שוורצקוף, מנכ"ל STKI; ומנהלים נוספים מ-NessPRO, מלם תים, יעל, אמת מיחשוב, בינת, טקמיינד, סייברביט, אמדוקס ועוד.

כמו כן, תציג Evolven הישראלית, בניהולו של סשה גילנסון, בתערוכה הצמודה לכנס. Evolven מאפשרת לגופי ה-IT הארגוניים לזהות ולהכיר את כל השינויים וההבדלים שבוצעו בפועל בסביבות השונות.

החברה מציגה יכולת ניתוח "ממוקד שינויים" המבוסס על לימודי מכונה, במטרה לזהות ולהציף את השינויים עם פוטנציאל הסיכון הגדול ביותר. לדברי החברה, שילוב של מוצריה תורם להפחתה משמעותית של תקלות בתפעול ה-IT בתהליכי DevOps, וכן מאפשר לאתר ולטפל באירועים בזמן קצר יותר (MTTR), במטרה להביא לפרודוקטיביות משופרת.

במה יעסוק הכנס?

במרכז כנס CA World ’16 השנה יעמדו מהפכת התוכנה בעידן כלכלת האפליקציות ויכולתה ליצור יתרון בתחום האג'יליות. הכנס יכלול יותר מ-600 מושבים עסקיים וטכניים, בין השאר בתחומי האבטחה, ה-DevOps, האג'ייל וניהול ה-IT בפלטפורמות מיינפריים, פלטפורמות מבוזרות, ניידות וענן. בצמוד לכנס יתקיימו אירועים שונים, ובהם תערוכה של שותפים עסקיים.

בנוסף להרצאות של מומחי ומנהלי CA, יתקיימו בכנס הרצאות של לקוחות ושותפים עסקיים, ובהם נציגי החברות והארגונים ג'נרל מוטורס (General Motors), איקאה (IKEA), טלפוניקה (Telefónica), אוניברסיטת שיקגו, וריזון (Verizon), הבורסה של יוהנסבורג, AT&T ,Digital Life ,EMC ,UPS, אמדאוס (Amadeus), American Family Mutual Insurance, ספרינט (Sprint), וחברות וארגונים רבים נוספים.

"אות כבוד לטכנולוגיה הישראלית"

"הכנס השנתי של CA מהווה במה להתעדכנות מפי מומחי החברה, למידה מנסיונם של לקוחות ושותפי CA ברחבי העולם וחילופי דעות עם עמיתים", אמר דבורסקי.

לדבריו, "פתרונותיה של CA מסייעים לאמץ בהצלחה את עקרונות כלכלת האפליקציות והטרנספורמציה הדיגיטלית".

"CA World הוא אירוע ייחודי שנחשב לאחד האירועים החשובים ביותר בענף ה-IT ומשתתפים בו אלפי מנהלים ומומחים מכל העולם", אמר פרל. "הכנס מהווה הזדמנות מעולה לקבל ידע ותובנות כיצד להשיג יתרון תחרותי בכלכלת האפליקציות".

פרל ציין את העובדה שהנהלת הכנס בחרה גם במרצה ישראלי, רון רהב, שירצה על יישומה של מערכת CA PPM בסאנדיסק (Sandisk), שנרכשה לפני כחצי שנה על ידי ווסטרן דיגיטל. עובדה זו, יחד עם השתתפותה של Evolven בתערוכה הצמודה לכנס, היא אות כבוד לטכנולוגיה הישראלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים