ארצות הברית: רגולטורים הורו לבנקים להתכונן למתקפות סייבר

כללי אבטחת הסייבר הפיננסיים החדשים שהועלו לראשונה לפני כיממה בארצות הברית, יחייבו בנקים גדולים להקשיח את נהלי האבטחה המקוונים שלהם, וזאת בכדי להגן על לקוחות מפני התקפות

פרטיות המשתמש לאן? אילוסטרציה: BigStock

לפי כללי האבטחה החדשים, בנקים יצטרכו להעסיק את הבקרות היעילות ביותר שקיימות, ולהיות מסוגלים להתאושש ממתקפת סייבר בתוך שעתיים בלבד.

ההצעות, שפורסמו אתמול (ד') על ידי הבנק המרכזי של ארצות הברית (Federal Reserve), ה-FDIC (ר"ת Federal Deposit Insurance Corporation), שהוא התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות, ומבקר המטבע (Comptroller of the Currency), יתמקדו בכ-35 הבנקים האמריקנים שנכסיהם עומדים על יותר מ-50 מיליארדי דולרים.

הבנקים יקבלו מספר חודשים להגיב על הכללים, אשר עשויים להתגבש סופית בינואר הקרוב. הרגולטורים כתבו בהצהרה כי הבנקים "יידרשו להיות מסוגלים להפעיל פונקציות עסקיות קריטיות לנוכח התקפות סייבר".

להיערך לפני התרחיש הגרוע ביותר

האקרים מנסים תדיר למצוא את דרכם לתוך מערכות של בנק גדול. על אף שהמוסדות האמריקנים הגדולים לא חוו עד כה כל נזק משמעותי, אחת המתקפות המשמעותיות ביותר שתרחשו השנה היתה זו שבה תוקפים הצליחו לשים את ידם על 81 מיליון דולרים מחשבון הבנק של בנגלדש (Bank of Bangladesh) ב-New York Fed.

"אנחנו צריכים להיות באמת מודאגים מהתרחישים הגרועים ביותר הללו, ולאחר מכן לעבוד מתוך סוג כזה של דחיפות, עוד בטרם יקרה לנו אחד מאותם התרחישים הגרועים ביותר", פרס בפני ה-CNBC את משנתו בן לאוסקיי – מי שפיקח על הבנקים בניו יורק כשהיה ממונה מטעם המדינה על השירותים הפיננסיים – בחודש יוני האחרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים