בת תובעת את הוריה: תורידו את התמונות שלי מפייסבוק!

אישה אוסטרית טוענת שההורים שלה צילמו אותה בתור ילדה פעם אחר פעם וסירבו להסיר אותן למרות בקשותיה ● לדברי ההורים, אלה התמונות שלהם וזכותם לעשות איתן מה שהם רוצים

בתמונה היא ודאי חייכה. אחר כך? לא בטוח. צילום אילוסטרציה: BigStock

מצלמים את הילדים החמודים שלכם ומעלים את התמונות שלהם לפייסוש או לאינסטוש? חשבתם פעם האם הם רוצים שתעשו את זה והאם הם יאהבו את העובדה שכולם יוכלו לראות אותם בגיל שלוש או שש – כשהם יהיו מבוגרים? ייתכן שכדאי שתתחילו לחשוב על זה.

השאלה תגיע בקרוב לבית המשפט באוסטריה, לאחר שאישה מקומית בת 18 הגישה תביעה נגד הוריה. הם העלו תמונות שלה כילדה לחשבון הפייסבוק (Facebook) שלהם, שמונה כ-700 חברים – ולא רוצים להסיר אותן, למרות בקשותיה. האישה עתרה לבית המשפט בבקשה להורות להם לעשות זאת ולקבל פיצוי כספי.

"לא הייתה להם כל בושה ולא היו להם גבולות", אמרה האישה לעיתון האוסטרי Heute. "לא היה אכפת להם אם אני בשירותים או שוכבת עירומה, הם צילמו כל רגע ועשו אותו ציבורי".

לדבריה, מדובר ב-500 תמונות, אותן היא ביקשה מהם להסיר שוב ושוב – ללא הועיל. לכן, היא החליטה לתבוע אותם בבית המשפט כשהגיעה לגיל 18. "נמאס לי מזה שההורים שלי לא לוקחים אותי ברצינות", אמרה.

ההורים אמרו בתגובה שמאחר שהם אלה שצילמו את התמונות, זכותם לעשות איתן מה שהם רוצים. אביה ציין כי "אני רואה כזכותי לפרסם את התמונות האלה. אחרי הכול, אלה הילדים שלנו, ועבור אשתי ועבורי זהו אלבום משפחתי נחמד, שמתאים גם לחברי הפייסבוק שלנו".

המקרה יידון בפני בית המשפט בנובמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים