150 אנשי IT והיי-טק מישראל ישתתפו בשבוע הבא בכנס אורקל בסן פרנסיסקו

לכנס צפויים להגיע השנה כ-60 אלף משתתפים - מומחים טכנולוגיים ומנהלים ● בראש המשלחת הישראלית יעמוד עוזי נבון, מנכ"ל הסניף המקומי של ענקית ה-IT

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל

משלחת של כ-150 איש, אנשי IT והיי-טק ישראלים צפויה להשתתף בכנס Oracle Open World 2016. הכנס ייערך בסן פרנסיסקו בשבוע הבא.

לכנס צפויים להגיע השנה כ-60 אלף משתתפים – מומחים טכנולוגיים ומנהלים. בראש המשלחת הישראלית יעמוד עוזי נבון, מנכ"ל הסניף המקומי של ענקית ה-IT.

החברות הישראליות ששולחות נציגים ל-Oracle Open World השנה כוללות ארגונים גדולים, סטארט-אפים, יצרני תוכנה (ISV) ושותפים עסקיים. הם מגיעים ממגוון מגזרים במשק, ביניהם: בזק בינלאומי, תנובה, אורבוטק (Orbotech), אמדוקס (Amdocs), מלאנוקס (Mellanox), ורינט (Verint), סטראטסיס (Stratasys), בנק לאומי, כאל, סרגון (Ceragon), דל (Dell), אמת מחשוב, אלביט מערכות, אינטל (Intel) ישראל, מלם שכר, Moovit, ועוד.

גם בריליקס (Brillix) הישראלית, בראשות עמי אהרונוביץ', המשמש מנכ"ל ונשיא iLOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל תשתתף ותשלח מרצים. אהרונוביץ' הוא שיאן ההשתתפות בכנס – זו לו הפעם התשיעית, והפעם השמינית בה הוא מרצה בו.

הזדמנות נדירה

לדברי אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל (Oracle) ישראל, "בשנים האחרונות Open World שומר על מגמת גידול במספר המשתתפים מישראל, שחוזרים מהכנס עם כלים ותובנות שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר. זוהי הזדמנות נדירה לבוא ולהיפגש עם המומחים שמתכננים ומפתחים את המוצרים, לפיכך הם אלה שיכולים להסביר אותם טוב מכל אחד אחר".

השנה, אמר שפיגלמן, "הכנס רלוונטי מתמיד לאור האימוץ המואץ של מגמות העל-הטכנולוגיות, של מחשוב ענן, עולם הדיגיטל, ה-Big Data, האינטרנט של הדברים והמובייל – על ידי ארגונים בעולם בגדלים שונים. זה מחייב את אנשי ה-IT להתעדכן בתחומים אלה".

בכנס תוצג מפת הדרכים הטכנולוגית של אורקל. לצד המליאות המרכזיות, יהיו מאות הרצאות טכנולוגיות, לצד עמדות הדגמה חיה. לצד הכנס הגדול יתקיים גם כנס Oracle JavaOne, המיועד למפתחי Java.

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מן האירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים