340 מורים מרמלה קיבלו מחשבים ניידים מקרן אתנה

חלוקת המחשבים התבצעה במסגרת פרויקט "מחשב לכל מורה" שמפעילה הקרן ברחבי הארץ ● בנוסף, יזכו המורים לקורסי הכשרה בהיקף של 120 שעות ולתמיכה טכנית

340 מורים מ-11 בתי ספר ברמלה קיבלו בשבוע שעבר מחשבים ניידים במסגרת פרויקט מחשב לכל מורה שיזמה קרן אתנה, אשר נוסדה על ידי איש העסקים ויזם ההיי-טק אורי בן-ארי. בפרויקט לוקחים חלק גם משרד החינוך, הסתדרות המורים ותורמים מהארץ ומחו"ל.

לצד המחשבים הניידים יקבלו המורים קורסי הדרכה בהיקף של 120 שעות  וכן תמיכה טכנית. ראש עירית רמלה, יואל לביא, בירך את המורים ואת  יזמי הפרויקט בטקס שנערך לרגל חלוקת המחשבים. אורי בן ארי אמר בטקס, כי הוא מקווה שבתוך חמש שנים לכל מורה  בישראל יהיה מחשב נייד.

יצוין, כי רמלה היא בין הערים הראשונות אשר אימצו את הפרויקט של קרן אתנה, כבר מתחילת 2008, וסייעו להטמעתו בבתי הספר בעיר. לדברי אורי בן ארי, מבדיקת נתוני שביעות רצון המורים המשתתפים בפרויקט, עולה, כי חלה עלייה משמעותית ברמת הקשב בכיתות ובהעשרת המורים במקורות מידע חדשים בסביבה מתוקשבת.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. bb

    סליחה, הם החתימו את המורים על השתתפות עצמית ביותר ממה שמחיר המחשב לצורכי ביטוח זה באמת מכה גדולה למורים כי לא היית להם ברירה, הם היו מחויבים לקחת את המחשבים.

  2. ביג דיל

    ראש עיר רודף פרסום אפשר לחשוב מה זה מחשב נייד זה כמו לחלק עפרונות. מוטב שיתהדר בדרך ארץ ולא בשטויות.

  3. bb

    הם רק שכחו לכתוב שהכתימן את המורים על השתתפות עצמית ביותר ממה שמחיר המחשב לצורכי ביטוח

אירועים קרובים