אל על הטמיעה את פתרונות אבטחת המידע של ניוטרון הישראלית

המוצר שהוטמע החליף מוצר אחר והוסיף נדבך אבטחה חדש נגד איומים לא מוכרים ● היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים

ניר שפריר, מנהל תחום פריסייל לאזור EMEA בניוטרון

אל על הטמיעה את פתרונות אבטחת המידע והגנת הסייבר של ניוטרון. שלב ראשון של הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים בסוף 2015, ושלב שני החל ונמשך בימים אלה. את ההטמעה ערכה מחלקת הפרויקטים של ניוטרון, בשיתוף אנשי ה-IT ואבטחת המידע של אל-על.

הטמעת פתרון האבטחה הביאה לניטור של אלפי תחנות עבודה ברחבי העולם. המוצר שהוטמע החליף מוצר אחר והוסיף נדבך אבטחה חדש, נגד איומים לא מוכרים. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

מוצר ההגנה שהוטמע הוא Paranoid. ניר שפריר, מנהל תחום פריסייל לאזור EMEA (ר"ת אירופה המזה"ת ואפריקה) בניוטרון, דיבר היום (ב') בפורום CSC מבית CISO של אנשים ומחשבים. את המפגש הנחה אבי ויסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי.

איומים שאינם מוכרים

בנוסף להטמעת הפתרון, אמר שפריר, "אל על מצטרפת לחדר המלחמה הגלובלי של ניוטרון, לניהול איומים לא ידועים". לדבריו, "לצד השקעה בכמה מעגלי אבטחה, אנשי אל-על מצאו בפתרון של ניוטרון נדבך הגנה חשוב, של זיהוי ומניעה של איומים שאינם מוכרים".

"בהיבט התפעולי, הפתרון שולב במערך האבטחה לרשת ולמחשבי הארגון. בנוסף לניטור הפנימי שאנשי אל על מפעילים, הם עושים שימוש במרכז הבקרה של ניוטרון, העובד סביב השעון. חדר המלחמה של ניוטרון מספק להם התראות מוקדמות, איתור אנומליות וחסימה של איומים, כאלה שמערכות ההגנה המסורתיות לא תמיד מזהות".

מוטי לנדס, מנהל לקוחות גלובלי בניוטרון, סיפר על השירות החדש אותו השיקה החברה, של תוכנת Paranoid המוצעת במודל שירות, בשילוב של מוקדי בקרה ותגובה אנושיים, בתפעול גלובלי, וזאת באמצעות ה-Global War Room.

"שירות Paranoid as a Service שפותח בניוטרון", אמר לנדס, "מספק מענה לארגונים הנדרשים להגנה מתקדמת, כנגד תוקפים נחושים שפיתחו מתקפות ייעודיות שאינן מוכרות". לדבריו, "בבדיקות שעשו חברות חיצוניות ולקוחות, ניוטרון מספקת 100% הגנה מוחלטת בפני איומים דוגמת מתקפות כופר (Ransomware)".

להיערך לעתיד

כך, סיפר לנדס, "חדר המלחמה הגלובלי עונה על שלושה שלבים הנדרשים בהגנת הסייבר: מאיפה בא האיום, לאן הוא הולך ומה נדרש לעשות כדי לתקן את המצב ולהיערך לעתיד".

לנדס סיפר כי בחודש האחרון התגלו בחדר המלחמה שתי מתקפות, אותן הלקוחות לא זיהו, ואנשי ניוטרון הם שהתריעו בפני הלקוחות הארגוניים על אירועי האבטחה. הוא סיים בציינו כי בעתיד בכוונת החברה להקים חדר מלחמה בארצות הברית לטובת הגלובליות והעבודה סביב השעון.

"אנו מספקים שירותי הגנה מתקדמים, לכל ארגון, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי. השוק בשל ליישום של פתרונות אסטרטגיים שיספקו מענה גם למשפחות האיומים החדשים של מחר, במקום פתרונות נקודתיים שפותרים רק חלק קטן מהבעיה של היום. השוק מחפש פתרונות שמספקים החזר השקעה מהיר, ומודל השירות עונה על הצורך הזה במדויק".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אייל

    איזה בנק מפרסם את סוג הכספות שלו? איזה ארגון מפרסם את סוג האזעקה שלו? איזו חברה שמכבדת את עצמה מפרסמת את מערכת האבטחה שלה? פשוט חובבנות, בטח שימוש בנוטרון. הייתי משנה את נושא הכתבה ל"אלעל הטמיעה את מערכת האבטחה היחידה שהוצעה לה בחינם תמורת PR זול וביקורים דחופים של אורחים תמימים שחושבים שמישהו שילם על זה"

אירועים קרובים