אבישי מנו, נימבל: "לחשב מחדש את אסטרטגיית האחסון הארגונית"

לדברי מנו, מהנדס מערכות בחברה, "בכל תחום ב-IT יש חדשנות, יש רענון של המערכות - רק בתחום האחסון, ארגונים 'תקועים' עם תפיסות ארכיטקטוניות בנות יותר משני עשורים"

אבישי מנו, מהנדס מערכות, נימבל סטורג' ישראל. צילום: קובי קנטור

"בעולם האחסון חלים שינויים טכנולוגיים רבים, הטכנולוגיות המסורתיות לא מצליחות לתת מענה למצב – ומנגד, המטלות על כתפי מנהלי התשתיות והאחסון הולכות וגדלות. המענה לשלל האתגרים הללו הוא בחישוב מחדש של אסטרטגיית האחסון בארגון", כך אמר אבישי מנו, מהנדס מערכות, נימבל סטורג' (Nimble Storage) ישראל.

מנו דיבר בכנס Storage Strategy. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות מאות מקצועני תשתיות ואחסון, והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדבריו, "בכל תחום ב-IT יש חדשנות, יש רענון של המערכות. רק בתחום האחסון ארגונים 'תקועים' עם תפיסות ארכיטקטוניות בנות יותר משני עשורים. נדרש לשנות, ובהקדם, מצב זה".

טוב בכל העולמות

על פי מנו, "התשתיות צריכות לעבוד בצורה שונה, מהירה ותגובתית יותר מבעבר. זאת על מנת להבטיח את האמינות של הנתונים אשר משנעים אותם ממקום למקום, לרבות הגעתם בצורה מהירה לשכבת האפליקציות".

פתרונות האחסון ההיברידי של החברה, אמר, "מאפשרים להשיג שיפורים בביצועי היישום ובנפח האחסון, ולדלג על צווארי בקבוק אשר נובעים ממערך האחסון. במקביל, אנו מספקים יכולות גבוהות של הגנה על נתונים, לצד הורדה של העלויות".

לדברי מנו, "כיום, יש אתגרים נוספים שנדרש לענות להם בעולם האחסון: רוב השחקניות בעולם האחסון מספקות מערכות עם ביצועים מהירים, שהן יקרות, ולצדן מערכות המטפלות בקיבולת, שהן זולות יותר. אנו משלבים בין שני האתגרים, של ביצועים עם קיבולת, לצד יכולת גידול והתרחבות מהירה, הגנה משולבת, והתאוששות פרואקטיבית. בדרך זו אנו מביאים מענה לאתגר המרכזי של כל ספקיות האחסון – ניצול חלקי ולא יעיל של מערכות האחסון, תוך שימוש ב'טוב בכל העולמות'".

לאתר בקלות רבה יותר מקור לבעיות

מנו הציג את InfoSight, שלדבריו, "זו מערכת ניהול ותמיכה מבוססת ענן, אשר דואגת לשמירת היציבות והביצועים של מערך האחסון". הוא ציין כי "מדובר במערכת ניהול ותמיכה ידידותית ונוחה לשימוש לפתרונות האחסון של נימבל. המערכת מבוססת ענן ודואגת לשמירת היציבות והביצועים של מערך האחסון. היא מסייעת להבין לעומק את פעילות מערך האחסון ולאתר בקלות רבה יותר מקור לבעיות".

עוד הוסיף מנו כי "יש למערכת יכולות חיזוי של בעיות מהירות וביצועים – עוד בטרם הן מתרחשות. היא מסייעת לצפות בעיות אלו, על ידי איסוף נתונים ומידע מן הרשת ונותנת תמונה ברורה לכל מערך האחסון – מרמת האפליקציה ועד ארון האחסון".

כך, סיכם מנו, "אנו מתחייבים להעלים או להפחית את ההשהיה ברמת האפליקציות. אנו עושים זאת על ידי זיהוי מראש של סיכוני הלקוח הארגוני, ומניעתם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים