ניר יחיאל, רד-האט: "הנטוורקינג עולה לענן"

לדברי יחיאל, מנהל מוצר בקבוצת OpenStack בחברה, "Red Hat Summit מציעה ערך רב למי שמעוניין להבין טוב יותר את עולם הקוד הפתוח ואת מפת הדרכים של רד-האט"

20/06/2016 09:06
ניר יחיאל, מנהל מוצר בקבוצת OpenStack

מסורת הוועידה השנתית של רד-האט (Red Hat) החלה בשנת 2005 בניו אורלינס ומאז היא מתקיימת במקומות שונים ברחבי ארצות הברית. השנה תצא הוועידה לדרך בסן פרנסיסקו, ב-27 ליוני, למשך ארבעה ימים, תחת הכותרת: "Learn. Network. Experience open source".

בוועידה צפויים להשתתף כ-5,000 שותפים ולקוחות החברה, שייקחו חלק ביותר מ-200 סשנים, שיעסקו בטכנולוגיות החדשות ביותר של רד-האט ושותפיה, ישחיזו יכולות במעבדות הדגמה, וילמדו תהליכים מיטביים עבור הארגונים שלהם, מהמומחים של רד-האט. הוועידה אף כוללת אירוע שממוקד בצרכי המפתחים, ובחידושים שבסביבת הקוד הפתוח.

בין ההרצאות המרכזיות בכנס יהיו אלה של המנכ"ל, ג'ים ווייטהרסט; פול קורמייר, סגן נשיא בכיר ונשיא לטכנולוגיות ומוצרים; כריס רייט, מנהל טכנולוגיות ראשי; ומרקו ביל-פטר, סגן נשיא ומנהל התמיכה בלקוחות, שהוא תחום מרכזי ביותר עבור חברה שעוסקת בקוד חופשי וחינמי.

פותחת שערים לכיוון העולם הפתוח

בנוסף להכרזות מוצרים ולתכנים שיוצגו מפי הבכירים של רד-האט, יתקיימו הרצאות רבות על ידי מומחים מבין השותפים והלקוחות.

לדברי ניר יחיאל, מנהל מוצר בקבוצת OpenStack של רד-האט, אחת הבולטות שבין הרצאות השותפים היא זו של מיקרוסופט (Microsoft). בתוך כך, סגן נשיא הענקית, ג'וזף סירוש, צפוי לספר בהרצאתו על הבחירה בשותפות עם רד-האט, ועל השלכות ההחלטה לאמץ את RHEL כמערכת ההפעלה ה-Linux-ית המועדפת בסביבות הענן שלה.

לדבריו, השותפות בין רד-האט ומיקרוסופט היא חסרת תקדים. "מדובר בעצם בפעם הראשונה שמיקרוסופט תומכים ב-Linux, כאשר רד-האט היא החברה שעימה הענקית פותחת את שעריה לכיוון העולם הפתוח". הרצאה נוספת של שמעוררת עניין רב לדברי יחיאל, היא זו של נאס"א (NASA), שבחרה להריץ את המעבדות שלה על Red Hat OpenStack.

המגמות החזקות ביותר בשוק

"לא מעט אנשים מזהים עדיין את רד-האט כחברה של Linux, ואכן RHEL הוא המוצר הכי מוכר ונמכר שלנו, אבל החברה נעה בשנים האחרונות לכיוון ענן ותשתיות. Linux ו-RHEL ימשיכו להיות הבסיס עבורנו, ובה בעת קיימת השקעה רבה בבניית פתרונות חדשניים בתחומי תשתית, וירטואליזציה וענן", אומר יחיאל.

דוגמה לכך מובאת בהרצאה שעומד יחיאל לשאת בכנס. "ההרצאה תעסוק בנטוורקינג, תוך התמקדות ב- NFV (ר"ת Network Functions Virtualisation) ו-SDN (ר"ת Software-Defined Networking), שהן רשתות הדור הבא ומגמות חזקות ביותר בשוק כיום".

"בהרצאה אספר על חדשנות והתרומה של הנטוורקינג מהדור הבא בעידן האינטרנט של הדברים, ה-5G networks והענן, וכיצד התקנים מסורתיים ברשת כמו ראוטרים, מתגים וציוד מובייל עוברים מהפכה לכיוון של שירות וירטואלי בענן", אומר יחיאל ומציין, כי תמיכה במהפכת ה-Networking Open Source כוללת אף ביצוע שינויים משמעותיים ב-Linux וב-OpenStack.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים