הקלה לאינסטגרם: אפליקציית Storehouse המתחרה – נסגרת

היישום - שהיה מעין גרסה משולבת וסגנונית במיוחד של VSCO ואינסטגרם - פורש מהמירוץ של יישומי הסיפורים המצולמים

Storehouse

אם עד היום לא הכרתם אותה – עכשיו כבר מאוחר מדי, כי Storehouse – אפליקציה שמתמחה בהפיכת תמונות וסרטונים ל"סיפורים" עם תכנים מגוונים באותו נושא – סוגרת את שירותיה בעוד חודש, ב-15 ביולי, ואינה מקבלת עוד רישומים חדשים.

האפליקציה מאפשרת למשתמשיה להוריד ארכיון של התמונות שלהם מהשירות עד ה-14 ביולי.

יישום הנייד האסתטי והמעוצב במיוחד, שנועד לספק למשתמשיו סיפורים לשיתוף ברשת, הודיע היום כי יפסיק את שירותיו. הצוות, המונה כיום ארבעה עובדים, ישתלב לתוך Square – שירות התשלומים שבראשו עומד ג'ק דורסי.

על פי דברי מנכ"ל Storehouse, מארק קאוואנו, שהקפיד להיות דיסקרטי בנוגע לקשרים עם Square, לא ברור אם החברה של דורסי רכשה גם דברים נוספים משל Storehouse. קאוואנו רק פירט כי הצוות שלו "נרגש להצטרף לצוות של מעצבים מדהימים ומהנדסים הבונים את העתיד של התשלומים והמסחר".

אז מה לא ידעתם אודותיה? כשהתחילה את דרכה בשנת 2013 הייתה במקור יישום ל-iPad, אבל בהמשך התרחבה האפליקציה גם ל-iPhone ול-Apple TV, ואף שירתה מכשירים עם מערכת אנדרואיד (Android).

דווקא לאחר שבשנת 2014 רשמה לעצמה זכייה בפרס העיצוב של אפל (Apple Design Award) החלו משתמשיה זועמים עליה כשהסירה מעצמה את התכונות של הרשת החברתית שהיו לה בתחילה, והחליפה את מהות היישום לכזה המציע בעיקר אפשרות לשיתוף זיכרונות עם חוגי מקורבים, חברים ובני משפחה.

בסופו של דבר השינויים השונים שעברו על האפליקציה לא השכילו לשמור שפעילותה תרצה את המשתמשים ותימשך, והיא מסיימת את דרכה בדברי הימים של האפליקציות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים