תדיראן טלקום סיימה את התאמת איוניקס לענן

מערכת התקשורת האחודה מוצעת ב-AWS ● תדיראן טלקום פיתחה סביב המוצר את תפיסת BYOC, שלפי החברה מאפשרת ללקוח לבחור את הענן שמתאים לו

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום

תדיראן טלקום סיימה באחרונה את התאמתה של מערכת התקשורת איוניקס (Aeonix) לענן וזו מוצעת כעת ללקוחות AWS, חברת הענן של אמזון (Amazon). לקוחות תדיראן טלקום יוכלו מעתה להשתמש במערכת החדשה דרך הענן או להמשיך להשתמש בה במודל הרישוי הקונבנציונלי.

תחילת הפיתוח של המערכת הייתה ב-2014, אולם רק באחרונה הושלמו ההתאמות לגרסת הענן, ביחד עם AWS. המערכת פותחה מראש כך שתוכל לאפשר ללקוח גמישות, לאחר שבתדיראן טלקום זיהו שמערכות אחרות של תקשורת אחודה תלויות בתשתית הענן של ספק השירות, או שלא ניתן להתקין אותן בענן כלל. החברה פיתחה סביב המוצר את תפיסת BYOC (ר"ת Bring Your Own Cloud), שלדבריה מאפשרת ללקוח לבחור את פלטפורמת הענן המתאימה לו.

איוניקס נמצאת כיום ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם, בהן ארצות הברית, סין, הודו, רוסיה ואוסטרליה. היא מיועדת לגופים מוסדיים, גופי חינוך, תחבורה וחירום. המערכת פותחה בעזרת צוותים של 170 איש בסך הכול, בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים.

לדברי צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום, "הפתרון הופך את המרכזיות והטלפוניה לשירותים זמינים וסטנדרטיים, שנגישים ללקוח בכל זמן ובהתאם לצרכיו המשתנים. השילוב של פלטפורמת אירוח יציבה ונגישה עם פתרון טכנולוגי בעל פונקציונליות עשירה מקנה לנו יתרון מהותי מול המתחרות".

"כיום, יותר מתמיד, ארגונים מובילים מחפשים פתרונות IT שמאפשרים להם לנוע במהירות, להפחית עלויות ולשרת טוב יותר את לקוחותיהם. תדיראן טלקום היא דוגמא טובה לכך", ציין הראל יפהר, מנכ"ל AWS ישראל.

לדברי אלי כנען, סמנכ"ל התפעול של תדיראן טלקום, AWS מציעה את הפתרון כענן פרטי, כאשר שרת Aeonix יכול להיות מותקן גם בחצר הלקוח וגם על שרת הענן. "עובדה זו הופכת את הפתרון לענן היברידי, שמבטיח המשכיות עסקית ושרידות, ללא קשר למיקום הגיאוגרפי", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים