מוביט תספק צ'אט בוט למשתמשים בתחבורה ציבורית

מוביט, אפליקציית התחבורה הציבורית, החלה להפעיל רובוט שיסביר למשתמשים איך הכי כדאי עבורם לנסוע

עוברים לרובוטים במסנג'ר. מוביט

מוביט (Moovit), הודיעה על שימוש בפלטפורמת הצ'אט בוט של פייסבוק מסנג'ר. משתמשים שירצו לדעת את הדרך המיטבית לנסיעה בתחבורה הציבורית, יוכלו לעשות זאת באמצעות צ'אט בוט של אפליקציית התחבורה הציבורית, כשהגרסא הראשונה שתצא לשוק תתמוך בשאלות של כאלה שמנסים לתכנן מסלול וגם תעניק הצעות למסלולים לנסיעות בתחבורה הציבורית.

ממוביט נמסר כי "הנוכחות הגלובלית של Moovit הופכת את הצ'אט בוט לשימושי במיוחד עבור 900 מיליון משתמשי המסנג'ר של פייסבוק ברחבי העולם; אפליקציית הניווט זמינה ביותר מ-800 ערים ב-60 מדינות ומאפשרת נסיעה חלקה בתחבורה הציבורית עבור למעלה ממיליארד נוסעים פוטנציאלים ברחבי העולם. כעת, עם שילוב הצ'אט בוט של אפליקציית מסנג'ר של פייסבוק, יכולה Moovit לספק למשתמשים שלה קשר אישי יותר בזמן תכנון מסלולי הנסיעה שלהם בתחבורה הציבורית באזור בו יבקשו".

"אנחנו תמיד פועלים לשפר את חוויית המשתמש של הצרכן ולהתאים את עצמנו לשינויים ולמגמות הטכנולוגיות", מסביר מנכ"ל Moovit, ניר ארז. "כיום משתמשים יותר ויותר ביישומים להעברת מסרים שבמהירות הופכים לפלטפורמות לתקשורת עם חברות כפי שהיא נהוגה עם חברים. על ידי כך שאנו מאפשרים למשתמשים של Moovit דרך תקשור ישירה יותר באפליקציית המסנג'ר של פייסבוק, אנו הופכים למעשה את ההגעה בתחבורה ציבורית מנקודה A לנקודה B ליעילה יותר מתמיד".

נמשיך לעקוב אחרי כל מה השימושים בפלטפורמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים