BBM של בלקברי משתדרגת ומציגה כמה הפתעות חינמיות

הגרסה החדשה אמורה לאפשר למשתמשים שליטה רבה יותר בהודעות ובקבצים שהם משתפים עם חבריהם לרשת, וללא כל דמי מינוי ● עוד ניתן "למשוך חזרה" הודעות ותמונות מהמכשירים של מקבליהן ● וזה לא הכל!

BBM

בלקברי (BlackBerry) אולי נאבקת על חייה כיצרנית טלפונים, אבל אפליקציית השיחות המיידיות ושיתוף הקבצים BBM שלה נחשבת לאחת הטובות בשוק, בעיקר בהיבט האבטחה.

כעת מציעה החברה גרסה חדשה של BBM שמיועדת לפלטפורמות iOS, אנדרואיד (Android) – כולל תמיכה באנדרואיד 6.0, ובלקברי, שאמורה לאפשר למשתמשים שליטה רבה יותר בהודעות ובקבצים שהם משתפים עם חבריהם לרשת, וללא כל דמי מינוי.

אחת התכונות הבולטות ביותר היא היכולת "למשוך חזרה" הודעות ותמונות מהמכשירים של מקבליהן במקרה שהן נשלחו אליהן בטעות, או שהשולח מבקש למחוק אותן במטרה שהן לא יהיו יותר נגישות מסיבה כזו או אחרת. מעבר לכך יכולים המשתמשים לקבוע שעון עצר שיגדיר עבור מקבלי ההודעות ו/או התמונות כמה זמן עומד לרשותם לצפות בתוכן, כשלאחר מכן התוכן יימחק ממכשירם. תכונה חדשה אחרת מקנה למשתמשים את היכולת לקבוע האם לשתף את המיקום שלהם או לא באופן זמני.

חלק מהיכולות החדשות זמינות רק עבור פלטפורמות מסוימות. כך לדוגמה יכולים משתמשי האנדרואיד כעת לגלול בין תמונת משותפות בזמן שיחה אחד על אחד וגם בשיחה מרובת משתתפים, וכן את האפשרות להשתיק התראות עבור שיחות מרובות משתתפים.

ב-iOS מציע חלון השיחה עיצוב חדש, וכן נוספה אפשרות לבצע בחירת מספר הודעות בו זמנית לצורך פעולות כמו מחיקה, משיכה חזרה או העברה. משתמשי BlackBerry 10 יכולים כעת למשוך הודעות או לערוך אותן גם בשיחות מרובות משתתפים, וכן לבצע פעולה של "משיכת שיחה" מלאה כולל כל ההודעות שנכללו בה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים