פלייטק העלתה לאוויר מערכת CRM בענן של אורקל

את ההטמעה ערכה WeDo Technologies והיקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים

ארנון ברזילי, מנהל תחום חוויית לקוח באורקל ישראל

פלייטק (PlayTech) העלתה לאוויר מערכת CRM בענן של אורקל (Oracle).

את הפרויקט ערכו אנשי WeDo Technologies. הוא נמשך חמישה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים. המערכת משרתת יותר ממאה משתמשים בארגון.

פלייטק פועלת בעולם התוכנה למשחקים מקוונים. החברה נסחרת בבורסת AIM בלונדון, ומציעה פתרונות למפעילים בתחום. פלייטק קמה בשנת 1999, מתמקדת בפיתוח של מוצרים ותוכן למשחקים, ומחזיקה שותפויות עם המפעילים הגדולים בעולם בשוק המשחקים המקוונים.

המערכת שהוטמעה, Oracle Sales Cloud הינה מערכת מבוססת ענן, ולה חוויית משתמש (UX) מתקדמת, לצד יכולת שיתוף מידע בין כלל העובדים בארגון, באמצעות Oracle Social Network. המערכת היא חלק מהיצע הפתרונות של אורקל לתחום חוויית לקוח בענן – עם פתרונות לעולמות השיווק, המכירות, קונפיגורציה (CPQ), שירות לקוחות ומסחר אלקטרוני (e-commerce). במסגרת הפרויקט בוצעה הגירת נתונים ותהליכים ממערכת ה-CRM הקודמת של החברה, אף היא של אורקל.

שלומי לוי, CRM Manager בפלייטק, אמר כי "הסיבות למעבר למערכת החדשה היו חוויית המשתמש, יכולות מתקדמות המיושמות בצורה קלה ויעילה, ופלטפורמות חדשות אשר מאפשרות גישה למערכת מכל מכשיר סלולרי". הוא הוסיף כי "המערכת מסייעת לנו לנהל בצורה יעילה יותר את תהליך המכירות, תוך שילוב של יתר מחלקות הארגון – כגון פרויקטים, בילינג, המחלקה המשפטית ועוד".

ארנון ברזילי, מנהל תחום חוויית לקוח באורקל ישראל, ציין כי הפרויקט עלה בהצלחה לאוויר תוך עמידה בלוח הזמנים ובתקציב. לדבריו, "המערכות מאפשרות עבודה אינטואיטיבית ויעילה יותר לעובדים ולמנהלים בארגון, ומספקת אוטומציה של תהליכי עבודה, תוך מתן דו"חות ותחזיות למשתמש הפשוט, כמו גם למנהלים בארגון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דורון

    מי שמכיר את ארנון יודע שדבקות במשימה הינה אצלו ערך עליון. שילוב של יכולת אישית ומכירתית אשר מניבה לתוצאות בהצלחה לארנון

אירועים קרובים