טלדור הטמיעה מערכת לניהול תאגיד מיתב; ההיקף: מיליון שקלים

את הפרויקט ביצעו אנשי אגף פיתוח תוכנה בקבוצת מערכות בטלדור ● הוא כלל הטמעת מערכת ממוחשבת לניהול ומיפוי כלל תשתיות המים והביוב עבור מיתב

מוטי מזרחי, סמנכ"ל פיתוח מערכות בטלדור

טלדור השלימה פרויקט להקמת מערכת ממוחשבת לניהול תשתיות מים וביוב עבור תאגיד המים מיתב. הפרויקט ארך יותר משנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

את הפרויקט ביצעו אנשי אגף פיתוח תוכנה בקבוצת מערכות בטלדור. הפרויקט כלל הטמעת מערכת ממוחשבת לניהול ומיפוי כלל תשתיות המים והביוב עבור תאגיד המים מיתב.
תאגיד מיתב יצא לפרויקט שדרוג מערכת המידע הגיאוגרפית, GIS, כדי לייעל את הטיפול בתשתיות ה"רטובות" של העיר.  טלדור הקימה מערכת אחידה מקצה לקצה, אשר נותנת מענה לניהול, תכנון, הקמה ותיקון של תשתיות המים והביוב. המערכת נבנתה על בסיס הפתרון של טלדור לניהול "עיר חכמה" – עבור רשויות מקומיות.

מיתב הוא תאגיד אזורי למים וביוב, המשרת כ-300  אלף תושבים בפתח תקווה, אלעד וכפר ברא. המערכת שהוטמעה משרתת עשרות מעובדי התאגיד. במהלך הקמת המערכת, הוסבו ונקלטו מאות אלפי נתונים מדויקים על תשתיות המים והביוב בפתח תקווה, אלעד וכפר ברא, המונות כ-800 ק"מ של צנרת מים וביוב. הנתונים הוטמעו במערכת הממוחשבת.


את הפרויקט הובילה אלה שוורצמן, ראשת תחום ה-GIS במיתב. ברוך הינוך, יועץ מחשוב בכיר, ליווה את הפרויקט. לדברי שוורצמן, "מערכת מידע גיאוגרפית קריטית לפעילות תאגיד המים ומשמשת פלטפורמה לניהול המידע המבוזר. פתרונות אלה מאפשרים לנהל ולשלוט בנכסים העיקריים של התאגיד – שהם רשתות המים והביוב".

מוטי מזרחי, סמנכ"ל אגף פיתוח בקבוצת מערכות בטלדור, הוסיף כי "תאגידי המים מהווים נדבך חשוב בשדרוג תשתיות המים בישראל. מערכת ניהול התשתיות הרטובות העירוניות החדשה משלבת טכנולוגיות מעולמות ה-Sql server spatial ,Autodesk ,Mobile וכוללת אוסף של יכולות התומכות בכל מגוון הצרכים והתהליכים של התאגיד – ובכלל זה, ניתוח הנדסי, ניהול אירועים, ניהול המיפוי והנכסים, תחזוקת הנתונים וכן הפצה ושיתוף של המידע בארגון. כך המערכת מאפשרת גם תיאום מלא בין הגופים השונים בעת ביצוע עבודות תשתית".

הוא הוסיף כי "המערכת מאפשרת למחלקות האחזקה של התאגיד לצאת לשטח עם מכשירים ניידים וטלפונים חכמים, המכילים אפליקציה המעניקה להם את היכולת לעבוד בשטח, לתשאל, לצלם, לעדכן נתונים חדשים וקיימים ולהזין את המידע הוויזואלי ישירות למערכת בזמן אמת. זאת, לצורך טיפול מיידי על ידי המחלקות המקצועיות".

עו"ד ירון מזרחי, מנכ"ל מיתב, ציין כי "המערכת תקצר באופן משמעותי את זמני התגובה שלנו למשברי מים, קטנים וגדולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים