בזק משיקה גלישה חינם גם בחו"ל

מסקר שביצעה החברה לקראת המהלך עולה כי 90% מהציבור רוצים לראות יותר רשתות Wi-Fi פתוחות לשימוש ציבורי בחינם

גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות בבזק

בזק הודיעה היום (א'), כי לקוחותיה יכולים לגלוש חינם בעשרות מיליוני נקודות Wi-Fi בארץ ובעולם, בעקבות הסכם שחתמה עם Device Scape, אשר פיתחה והקימה רשת וירטואלית עם פריסה עולמית של מיליוני נקודות גלישה בהן לונדון, פריז, אמסטרדם, תאילנד ועוד.

בכל אחד מהמקומות פרוסות אלפי נקודות חמות באזורים ציבוריים, כמו שדות תעופה, רשתות ציבוריות, מרכזי תיירות, עסקים וכדומה. מדובר ברשת אונליין המתעדכנת בזמן אמת, כך שמספר נקודות הגלישה יילך ויגדל.

לדברי החברה, מסקר שביצעה לקראת המהלך, עולה כי 90% מהציבור רוצים לראות יותר רשתות Wi-Fi פתוחות לשימוש ציבורי חינם. בנוסף, 75% ציינו שמעדיפים לגלוש על גבי רשת ה-Wi-Fi, כדי שלא לבזבז את חבילת הגלישה, כאשר 80% אמרו שהם מחפשים רשת Wi-Fi זמינה לפני שהם מתחילים לגלוש.

בסקר עלו שאלות גם לגבי צריכת תוכן בחו"ל, שם עלה כי 65% מוותרים על חיבור לאינטרנט בחו"ל אם אין להם גישה ל-Wi-Fi בחינם. הסקר בוצע באמצעות מכון המחקר TNS בקרב מדגם ארצי מייצג של משתמשי אינטרנט בגילאי 18-65.

גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות בבזק, אמר כי "זהו מהלך אסטרטגי הממנף את התשתית הקיימת, ומאפשר ללקוח ליהנות מאותם השירותים שהוא מקבל בבית גם כשהוא נמצא מחוצה לו ואפילו בחו"ל".

לדבריו, "המהלך החדש שלנו עונה על צורך הולך וגדל לשימוש ברוחב פס. היישומים שהלקוחות צורכים היום זוללים רוחב פס, בעיקר וידיאו. מצד אחד הצורך שלנו להיות מחוברים כל הזמן הפך להיות בסיסי, אך מן העבר השני, אנחנו נמצאים ב'ג'ונגל אלחוטי אורבני' עם אינסוף סוגי רשתות וקושי להתחבר לרשת אלחוטית דווקא כשאנחנו צריכים".

"האפליקציה החדשה של עושה סדר בבלגן ומאפשרת ללקוחות להתחבר לרשת ה-WiFi האיכותית ביותר האפשרית בכל רגע נתון, ולמעשה להרגיש בבית גם שהם בחו"ל", סיכם רוזן את דבריו.

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ליאור

    חחחחחח אחלה בדיחה של נזק...למצי שיש שכל לא נוגע בתוצרת הארץ בחול...תחשבו אתם נמצאים בגרמניה או כל מקום אחר,כדי להתחבר אתם צריכים לעבור דרך נזק...מה שאומר שמגרמניה אתם מתחברים לישראל ומשם דרך עוד כמה נקודות לגרמנייה-שוב כידוע ובמיוחד בארץ...אם חברה מפרסמת משהו,זה לא כי מה שמפורסם הוא טוב,אלא כי זה מכניס כסף לחאותה חברה...תשתמשו בקופי שופ או כל חיבור פתוח ...במקום לשלם על מהב ששילמתם,נזק ושאר החברוטת בארץ לא מתעניינות בלקוח,העיקר הוא כמה אפשר להוציא מהלקוח וכמה הלקוח פראייר...

  2. lianv

    אני לא מבינה מה הבעיה שלכם? בכל מדינה אפשר לקנות סים מקומי בכלום כסף בין 10 ל-15 יורו ולהנות מגלישה חינם.

  3. ראובן

    הכול יחסי ציבור של בזק אין כלום מאחורי הפרסומים שלהם הכול שקר .רק גולן ב99 שח אחלה של דבר עובד מעולה .

  4. דוד

    חבל שגולן הולכת להעלם,בינתיים מניסיון אישי הדיל שלהם ב99 ש"ח לחודש הוא הכי טוב שקיים בשוק במיוחד לאינטרנט לשיחות בחו"ל,אין שום חברה שאפילו קרובה לדיל הזה.

  5. יעקב

    גם אני חזרתי לפני שבוע מחמישה ימים בבוקרשט. בזק צוחק עלינו לא היה רגע או מקום שהצלחתי להתחבר לאינטרנט דרך בזק

  6. זה לא עובד בשום מקום שהייתי בחו"ל

    ביזיון של רעש פרסומי בלי שום דבר מאחוריו

  7. משה

    ה ה ו ו י י י אנשים תמימים המאמינים למכירות והשיווק של בזק לטבתכם, התרחקו כמו מאש.

  8. אוסי

    על הפנים!הורדתי אותה שבוע שעבר ולא עשיתי חבילת אינטרנט חול בגלל זה .אתמול חזרתי מגרמניה אחרי 5 ימים ולא היה לי אינטרנט באף מקום מלבד איפה שהתחברתי לבד!!!לא להסתמך על זה!!

  9. אלי ודלר

    רעיון מעולה. איך למצוא את האפליקציה הזאת? אלי ודלר

אירועים קרובים