מימון ישיר מייצרת מודלים לחיזוי אנליטי באמצעות פתרון DMWay Analytics

הפתרון של DMWay מאפשר למימון לפתח מודלים שמספקים ניתוח של נתוני ההלוואות, ועל בסיסם יצירת תחזיות מדויקות על הסיכויים לעמוד בהחזרים, בהתאם למאפייניו הייחודיים של כל לקוח

גיל נזרי, מנכ"ל DMWay

המחלקה הכלכלית של מימון ישיר משתמשת במערכת של DMWay Analytics כפלטפורמה לפיתוח אוטומטי של מודלים לחיזוי אנליטי (Predictive analytics).

הפתרון של DMWay מאפשר לחברה לפתח מודלים שמספקים ניתוח של נתוני ההלוואות ועל בסיסם יצירת תחזיות מהירות ומדויקות על הסיכויים לעמוד בהחזרי הלוואות, בהתאם למאפייניו הייחודיים של כל לקוח. כמו כן המערכת נותנת בידי מימון את היכולת לעקוב ולהגיב לכל שינוי בשוק ההלוואות. מתוך הבנה, שחיזוי מדויק הוא יתרון עסקי משמעותי.

באמצעות מערכת DMWay הרחיבה המחלקה הכלכלית את היקף השימוש במודלים אנליטיים באופן משמעותי על ידי עובדי המחלקה, שהוכשרו לפתח מודלים אנליטיים באיכות גבוהה, וללא ידע מקדים באלגוריתמיקה. בנוסף, האוטומציה בתהליכים האנליטיים, שמאפיינת את המערכת מאפשרת למחלקה הכלכלית במימון ישיר להשתמש במגוון  מודלים וליישמם בשלבים שונים של הקשר עם הלקוח, החל מתהליכי אישור הלוואה וכלה בתהליכי גבייה.

המערכת נותנת בידי הארגון את היכולת לחזות נכון את האירועים העסקיים העתידים ולקבל החלטות אוטומטיות מבוססות חיזוי (Predictive-Decisions), להפוך לפרואקטיבי, לשפר ביצועים, להיות תחרותי באופן עקבי ומתמשך ולהגדיל את רווחיותו.

לדברי גיל נזרי, מנכ"ל DMWay, המערכת שלנו מסירה את חסמי הכניסה המקובלים עד כה בפיתוח ובתחזוקת מודלים לחיזוי, ונותנת בידי מומחי הידע העסקי של מימון את היכולת לייצר מודלים ברמה של מומחה לפיתוח אלגוריתמים (Data Scientist) ובאופן אוטומטי".

לדברי שרון בן עזרא, סמנכ"ל שיווק וכלכלה במימון ישיר, "המערכת של DMWay אפשרה להגדיל את כמות המודלים לחיזוי, לשפר את רמת הדיוק שלהם ולתת מענה לצרכים הדינאמיים של החברה בזמני שיא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים