פייסבוק נפרדת מבלקברי – וזה כואב!

הרשת החברתית החליטה להפסיק לתמוך בצורת אפליקציה בסביבת BlackBerry 10 וב-BBOS ● החברה הקנדית לא הסתירה את אכזבתה הקשה

פייסבוק. צילום: BigStock

אף פעם אי אפשר לדעת מיהו המסמר שהכי כואב בארון הקבורה, אבל אין ספק שההכרזה של פייסבוק (Facebook) על החלטתה להפסיק לתמוך בצורת אפליקציה בסביבת BlackBerry 10 וב-BBOS, בהחלט כואבת לחברה הקנדית שגם כך נאבקת על קיומה.

ההחלטה של הרשת החברתית בנידון, מגיעה כחודש לאחר שאפליקציית המסרים המיידיים, ווטסאפ (WhatsApp), שגם היא כזכור בבעלותה של פייסבוק, עשתה את הצעד והפסיקה לתמוך במערכות ההפעלה של בלקברי (BlackBerry ) תוך שהיא מציינת כי, "התקנים ניידים אלה אמנם חלק חשוב מהסיפור שלנו, אבל הם אינם מציעים את היכולות להן אנו זקוקים כדי להרחיב את התכונות של האפליקציה שלנו בעתיד".

ב-31 בחודש תחליף בלקברי את האפליקציה של פייסבוק באפליקציה טבעית משלה, שבעצם תפנה את המשתמשים לאתר של פייסבוק. עם זאת, לא ניתן יהיה לבצע שיתופים ישירות מהמכשירים שתומכים ב-BBOS אל פייסבוק, לא ניתן יהיה יותר לסנכרן אנשי קשר, וכן לא יהיה יותר שילוב בין ה-Hub של בלקברי לפייסבוק.

"אנחנו מאוד מאוכזבים מההחלטה שלהם מכיוון שאנחנו יודעים שכל כך הרבה משתמשים אוהבים את האפליקציות הללו. נלחמנו מול פייסבוק ו-ווטסאפ במטרה לנסות לשנות את דעתם, אבל בינתיים, ההחלטה שלהם שרירה וקיימת", הודיעה בלקברי בבלוג שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים