מאסטרקארד העולמית פוגשת את סצנת הסטארט-אפים המקומית

המפגש, MasterCard TechTrek, נערך עד היום רק בניו-יורק, סן פרנסיסקו ולונדון, וזו הפעם הראשונה שבה 25 מבכירי החברה באים לפגוש את אומת הסטארט-אפ

מימין לשמאל: ג׳ף אידסון, סגן נשיא למיזוגים, רכישות ורכישות במאסטרקארד; אנדרש המברגר, מנכ״ל מאסטרקארד ישראל; ח"כ רוברט איליטוב, ישראל ביתנו; ועומר אונגר, נציג מאסטרקארד בישראל. צילום: יח"צ

עשרות בכירים מקרנות הון-סיכון ישראליות, מערכת הבנקאות ופוליטיקאים, הגיעו למפגש במלון קרלטון שארגן ג'ף אידסון, סגן נשיא לענייני מיזוגים ורכישות במאסטרקארד (MasterCard), שהגיע יחד עם חוויאר פרז, נשיא מאסטרקארד אירופה, בראש משלחת רשמית של החברה.

המפגש, MasterCard TechTrek נערך עד היום רק בניו-יורק, סן פרנסיסקו ולונדון, וזו הפעם הראשונה בישראל שבה 25 מבכירי החברה באים לפגוש את סצנת הסטארט-אפים המקומית.

חברי המשלחת של מאסטרקארד נפגשו עם 20 חברות סטארט-אפ בתחומי הפינטק, הונאות, אבטחה, מאגרים ביומטריים, מטבעות דיגיטליים ומסחר חוצה גבולות, כדי לבחון שיתופי פעולה עתידיים עם החברה.

באירוע אמר אידסון כי "לאחרונה הציגה החברה באירופה אפשרות לתשלום באמצעות צילום סלפי וטביעת אצבע שהינן טכנולוגיות פורצות דרך בתשלומים ללא מגע, וכולי תקווה כי מישראל – שהיא חממה ליזמות וחדשנות אשר נחשבת לאחת המדינות המובילות בעולם בתחום אבטחת סייבר ומניעת הונאות, תצא הטכנולוגיה הבאה בה תשתמש החברה".

רוברט איליטוב, המשמש כיושב-ראש השדולה לקידום תעשיות ההיי-טק בישראל, ציין באירוע כי מדינת ישראל היא חממת חדשנות יוצאת דופן המייצאת סטארט-אפים רבים בעלי חשיבות גלובלית".

בהמשך תקף איליטוב את יוזמת ראש הממשלה לייבא מהנדסי תוכנה מחו"ל ואמר כי "אנו גאים בהיותנו 'סטארט-אפ ניישן', ונמשיך לפעול למען שיתופי פעולה כגון אלה, תוך העצמת ההיי-טקיסטים הישראלים והתנגדות לתכניות לייבוא מהנדסים ועובדי היי-טק זרים על חשבון ההיי-טקיסטים והמהנדסים בישראל".

יואל חסון, המשמש כיו"ר שדולת הסטארט-אפ בכנסת, ציין כי "אנחנו תומכים בבנקאות גלובלית ונגישה, ואנחנו מעודדים יזמים צעירים להיכנס לתחום הפינטק. השדולה היא הבית של יזמי הסטארט-אפ בכנסת, ואנחנו שמחים על כל יוזמה ומגמה שתורמת לציבור ומנגישה את השירותים הנדרשים לו, גם בתחום זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים